Marius - Kom tillbaka
Shuz, gjorde en låt som är lagom gammal till mitt ex, rebecca wallden komentera
LÅTEN LÅTEN
TEXTEN:
Vers: Minnen sitter fast långt inne i mitt inre du var min prinsessa men förblir ett minne för jag begått misstag som jag inte skulle men på något sätt så är jag helt fastbunden
av känslor och tankar om oss två tillsammans det skulle vara du&jag och ingen annan du fick tiden att stanna på sättet som du log din kärlek till mig var stor men den dog
förlåt räcker inte långt finns mer att berätta för allt som vi hade ja det var så äkta men felet var att det var jag som var falsk du förtjänar någon bättre och jag ingen alls
vår kärlek som nu har blivit till ett stor hat mitt hat som blir större för varje jävla dag min största önskan är att börja om igen för du var min största kärlek rebeca walldén
ref2x: du finns hos mig och lever som ett minne du finns i mitt hjärta och lever i mitt inre kommer aldrig komma över det som hänt - hänt - kommer aldrig glömma känslan som ja kännt - kännt -
Vers 2: Ser dig springa ifrån mig helt lidande du är anledningen till allt detta skrivande för det finns inget finare, men du har gått vill bara se dig igen men allt har stannat upp
jag springer bort och flyr ifrån denna verklighet innerst inne älskar jag dig men de är bara jag som vet för jag är för svag och skäms över det jag ställt till vill börja om på nytt igen fast jag vet du inte vill
saknar oss som fan men tiden e nu förbi hatar mig själv, för de aldrig mer kommer bli vi kan inte hjälpa att jag alltid ställer till med besvär ja svär de sista jag ville att de skulle bli såhär
för en gång i tiden var de bara du & jag en gång i tiden hade vi det underbart men såklart, kärlek varar inte hela livet mina känslor om dig, ja nu har jag fått det skrivet
ref2x: du finns hos mig och lever som ett minne du finns i mitt hjärta och lever i mitt inre kommer aldrig komma över det som hänt - hänt - kommer aldrig glömma känslan som ja kännt - kännt -
www.myspace.com/marius042
|