Marius - Kom tillbaka Shuz, gjorde en låt som är lagom gammal till mitt ex, rebecca wallden komentera LÅTENLÅTENTEXTEN:Vers:Minnen sitter fast långt inne i mitt inredu var min prinsessa men förblir ett minneför jag begått misstag som jag inte skullemen på något sätt så är jag helt fastbundenav känslor och tankar om oss två tillsammansdet skulle vara du&jag och ingen annandu fick tiden att stanna på sättet som du logdin kärlek till mig var stor men den dog förlåt räcker inte långt finns mer att berättaför allt som vi hade ja det var så äktamen felet var att det var jag som var falskdu förtjänar någon bättre och jag ingen allsvår kärlek som nu har blivit till ett stor hatmitt hat som blir större för varje jävla dagmin största önskan är att börja om igenför du var min största kärlek rebeca walldénref2x:du finns hos mig och lever som ett minnedu finns i mitt hjärta och lever i mitt inrekommer aldrig komma över det som hänt - hänt - kommer aldrig glömma känslan som ja kännt - kännt -Vers 2:Ser dig springa ifrån mig helt lidandedu är anledningen till allt detta skrivandeför det finns inget finare, men du har gåttvill bara se dig igen men allt har stannat upp jag springer bort och flyr ifrån denna verklighetinnerst inne älskar jag dig men de är bara jag som vetför jag är för svag och skäms över det jag ställt tillvill börja om på nytt igen fast jag vet du inte villsaknar oss som fan men tiden e nu förbihatar mig själv, för de aldrig mer kommer bli vikan inte hjälpa att jag alltid ställer till med besvärja svär de sista jag ville att de skulle bli såhärför en gång i tiden var de bara du & jagen gång i tiden hade vi det underbartmen såklart, kärlek varar inte hela livetmina känslor om dig, ja nu har jag fått det skrivetref2x:du finns hos mig och lever som ett minnedu finns i mitt hjärta och lever i mitt inrekommer aldrig komma över det som hänt - hänt - kommer aldrig glömma känslan som ja kännt - kännt -