Edda & Nema - Never lonely (swe & eng)
Älskade whoa-iter... Nu släpper vi en låt för första gången tillsammans här på Whoa.nu... Nema är en homie från min förra grupp "Rapid United"! Han tog sig hela vägen från Linköping till Ulricehamn för köra en collab i Krooked Studios under lördagsnatten och här är resultatet...Edda & Nema - Never Lonely Vers 1 - Edda Vers 2 - Nema Vers 3 - Edda Vers 4 - Nema Sång i reffen - Edda Rap i reffen - Nema Producent - Niiles från KrookedStudios Lämna era åsikter! Alot of love / Edda & Nema
www.eddaonline.se
detta var whack i mina öron. beatet är för tugummiplastigt och engelskan var sjukt fucked up. keep tryin! 1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asma P21 Aiight.. Men min svenska då, den glömde du!? :O
www.eddaonline.se
jag tyckte inte detta var whack.. edda la det fint.. tycker jag.. engelskan var väl inte jättebra.. behövs träna på en del.. peace.
Tack ska du ha Aejmil.. :D Fortsätt lämna åsikter!
www.eddaonline.se
Härlig låt faan, tycker den var helsoft. lät helt okej faan =) Edda, din vers var soft. härlig röst också.
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Tack Rapdude.. Va najs att du gillar mina verser.. det uppskattas.. :D
www.eddaonline.se
Tack för kritik, tråkigt att ni inte gillar mitt uttal (asma och Aejmil). Själv tycker jag det blev bra och det är kul att köra på engelska också. Har kört på engelska av och till i 7 år så det känns som jag iaf har hittat mitt sound där, även om det inte är perfekt. Men så är det, man kan inte tycka om allt. Tack iaf för kommentarerna, peace
If things are messed up and everythin´s in a blur, Keep ya head up and pray for a Force Majeure!
Stavar man wack med h så är man wack
7 år? shiit. Jag har kört i 2 månader o tycker jag är minst lika bra iaf:P
He he jo började rappa i nian så det blir ju typ 7 år. Av och till ;) Kul att du också e fetbra på engelska då :P några låtar på whoa?
If things are messed up and everythin´s in a blur, Keep ya head up and pray for a Force Majeure!
jag tyckte låten var skön! lite "somrigt" Beat..
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
eheey!
den va ännu bättre när man hörde den nykter.
härligt flowat nema i första versen lite knastrigare i andra.
edda du lägger det fett som vanligt. sött sjungt ;) propps till djNiiles me.
pepeace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jepp det har jag och kepp hela whoa har dött... De lyssnar & kommenterar alltid bara samma skit.
Tack ska ni ha grabbar.. Alltid kul med några kommentarer så här på kvällen.. Det uppskattas och värmer :D Fortsätt droppa lite åsikter..make love!!!
www.eddaonline.se
Tyckte låten var skön:) Edda la det lika bra som alltid, och sången var oxå kanon;) Det var första gången jag hörde Nema, men jag fick ett bra första intryck:) du la det fint med, men tror att det skulle ha blivit bättre om du körde på svenska:) ja just det^^ glömde säga att beatet var *tummen upp!!*
m1ck3 Tack så mycket, kul att du skrev vad som var bra osv, det uppskattas :D propps till nisse för beatet! ;)
www.eddaonline.se
Tack för kommentarerna! Kul med lite bättre kritik, så man vet vad folk tycker. Thnx one love
gott gott ! fint flyt på båda! KKROKKED !
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
din svenska vers var bra :) gillade inte flytet lika bra i engelska delen men låten var ganska bra över lag
www.myspace.com/elovbeny
Tack grabbar! Din svenska vers? Du menar mina svenska verser.. Jag droppade bara på svenska, om man bortser från den lilla sång som förekommer i reffen.. :D Tack tino.. alot of love! ;)
www.eddaonline.se
fick för mig att du la en vers på engelska oxå haha :P my bad
www.myspace.com/elovbeny
Beny. haha ingen skada skedd.. :P Langa lite fler åsikter nu mina vänner!
www.eddaonline.se
Jag tycker den är mysig iaf.... :/
www.eddaonline.se
Detta är riktigt bra... Reffen sätter sig i huvudet på en gång, har gått och nynnat på reffen ett bra tag nu! :D Snålt med kommentarer för en såhär bra låt, men det är väl typiskt whoa, om man inte kan såga låten så lämnar man inga åsikter....:/
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
Tack ska du ha.. Håller med dig helt :D
www.eddaonline.se
Håller med Edda, denna va mysig :D tycker faktiskt edda gjorde bättre ifrån sig än den andra killen! som nån sa reffen va nice, sätter sig snabbt. props för skön text! 1
Detta är min forumsignatur
P-Lex Thnx man... Kul att du gillar det vi gjort och att texten uppskattas... Let´s make looooove! :D
www.eddaonline.se