Baso - Ingen Är Så Full Som Mig
Well, jag tyckte min version blev koolare. Tanka och festa på denna.
Jag är bakis..
"HÖGERKLICKA HÄR OCH VÄLJ SPARA MÅL SOM"
Beat: Fronda - ingen mår så bra som jag.
Text: Ingen är så full som mig Och tjejen jag vill humpa dig Yeah, yeah, yeah, yeah-eh
Har du sett mig aspackad och glad framför min data hookar upp en fest ikväll, alla kommer till min gata fredag till söndag, vi skapar drömmar Och allting kommer bli braaa alla mina räkningar dom ligger kvar i en bunt och jag känner mig mer packad för varenda klunk uh Festa, dricka, ragga ja ! och allt ska ske idag
Ingen är så full som mig Och tjejen jag vill humpa dig Din pojkvän där vill dunka mig Yeah, yeah, yeah, yeah-eh Kalendern visar fest idag så jag har alla bärsen kvar Så borde hela livet va ! Yeah, yeah, yeah, yeah-eh
Du möter ju upp dom där vid porten, alla glada ingen verkar ju bry sig att det faktiskt är en vardag Och frågan kvarstår, vem är han Baso som alla super med ikväll när de ringer och väcker dig, dagen efter, du är däckad och frågar, blir det nu samma sak nu nästa vecka? Festa, rocka, koppla av det händer varje dag
Ingen är så full som mig Och tjejen jag vill humpa dig Din pojkvän där vill dunka mig Yeah, yeah, yeah, yeah-eh Kalendern visar fest idag så jag har alla bärsen kvar Så borde hela livet va ! Yeah, yeah, yeah, yeah-eh
Ursäkta Hur ska denna spriten räcka? Hur ska jag hinna med att knäcka? mina öl innan jag däckar Ursäkta Hur ska denna spriten räcka? Hur ska jag hinna med att knäcka? mina öl innan jag däckar
Ingen är så full som mig Och tjejen jag vill humpa dig Din pojkvän där vill dunka mig Yeah, yeah, yeah, yeah-eh
Ingen är så full som mig Och tjejen jag vill humpa dig Din pojkvän där vill dunka mig Yeah, yeah, yeah, yeah-eh
Kalendern visar fest idag så jag har alla bärsen kvar Så borde hela livet va ! Yeah, yeah, yeah, yeah-eh
Yeah, yeah, yeah, yeah-eh
Jag skulle vilja se den man som kunde gå på vatten för den han älskar.
|