Ragnar Björnloppa - 33 bars (Asma o Antagonisten DISS)
tjena . jag är as trött på Asma . hatar han . jag tycker bara att antagonisten är **
här har dem en diss!!!!!!!!!!
Länk: LÄNK<3<3<3 http://www.speedyshare.com/987548216.html
Text: asma du 'r grymt sär man du e tjock du e slö jag ska fan ge dig spö bara elva år men när jag e klar med dig önskar du att du var död Asma du är smällfet så jag ska smälla dig fetto jag är en gangstarappare som kommer från ett ghetto du har fan ingen chans Antagonisten du kommer fan ingenstans ni är woahs högst rankade skrattobjekt Asma , jag träffa din flickvän igår och hon blev spräckt jag slank bara in på whoa och droppar det fett jag tycker att rappa är så förjävligt skojj men nu är det dags för er att ni ska kunna lära er nån gång Antagonisten , shit , är ditt smeknamn anta? det är nu dags för dig att lära asma banta Jag och mitt arsenal kommer snart och knackar på dörren din Innan du försöker dig på hiphop, klura ut: "vad är ett rim" Mina rim är lika vasa som rakblad emot eran hy Dödar er och skickar eran kropp till knutby Ville du battla? du har redan förlora du suger av asma antagonisten , jävla hora ni e sånt skit som går ner i toan Antagonisten , du kommer aldrig nå till min nivå Asma,från piteå till skellefteå slår jag dig knallblå Asma o Antagonisten kan ta och gitta för jag knullar Asmas Flickvän era rim kommer från årtalet artonhundraåttifem HAH,jag gör inte det här för hype era rim har alla andra på whoa redan lagt asma jag är så trött på dig Antagonisten finns inte så mycket att säga om dig bara att du är gay Ragnar Björnloppa här, greppar o dricker får alla flickor så bäst att ni sticker
Lol , Crilz , Vider Ragnar Björnloppa , Mats Svinblad
|