MicMan - Allt kan bli bättre
Tjabba!
Ny låt från MicMan.
Hoppas folk kommenterar efter dem lyssnat.
länk: http://www.speedyshare.com/898727838.html
Blir så mkt roligare då!
TEXT:
vers1 ey ja går genom åren känner stor smärta behöver få ur mig så låt mig berätta skriver ner alla mina tankar jag har säg mig gud, vart finns du idag
livet är ett spel, ja har fastat i en dröm ligger varje natt o ber gud om lite sömn men varför, ska man ha de så här frågan på livet, är fast i denna värld
ångest hela tiden ja har fuckat upp mitt liv när ja går till skolan så får jag panik fast i ett träsk, o ja hittar inte ut jag ju vill ju tillbaka innan livet är slut
16 år, är liten o ensam kan inte nån ba ta bort den här känslan om att aldrig blir bättre, o ramla o dö ja vill starta om på nytt, bli en blomma från frö
reff De finns ingen som hör mig när jag ropar på hjälp Jag gråter o gråter, ba ligger helt själv jag pallar inte mer snart, ingenting längre men jobbar hela tiden, så allt kan bli bättre
vers2 jag vill leva som andra, skratta, må bra kunna känna mig trygg, ba glida idag kunna att gå ut, o känna all glädje vara med polare o softa i väder
men psyket de pallar inte, vill inte mer orkar inte längre, knyter händer o ber upp till Honom, som skapade vår värld bildad misär , en fuckad atmosfär
jag skriver ner på papper för att dämpa min smärta berättar på beats om hur jag dagligen kämpar för att kunna få må bra igen, slippa allt knas få se ljusare tider, när livet blir bra
jag jobbar mig uppåt, men ramlar ofta ner men då finns min familj som stöttar mig mer jag vill tacka dom som stöttar, ni betyder allt ye, de va allt ja ville ha sagt
reff De finns ingen som hör mig när jag ropar på hjälp Jag gråter o gråter, ba ligger helt själv jag pallar inte mer snart, ingenting längre men jobbar hela tiden, så allt kan bli bättre
Droppa kommentar.
Tja.
Karlsson, ska vi dunka på dem? - Lillebror (tjackmonster)
|