Moderator
2008-03-06 22:13
Razo & Mexxi - Jag lever här
Tjenare. Jag och Razo eller föredetta inshalla har haft någonting på g nu ett bra tag! Vi har nämligen startat en grupp och vi kallar oss "Razo & Mexxi" Vi är för fantasi lösa. Släppte nyss en låt som verkat efterlängtad. Många ha velat hört på den men vi har hållt den ett tag! Jag försökte dock mig på ett nytt flow men men.:P Blev rättså nöjd:)! Vers.1 Razo (Inshalla) Reff. Razo (Inshalla) Vers.2 Mexxi. Vi har skrivit vårat eget och mixat själva. Håll ögonen öppna för mer låtar det kommer! Speedy Mexxi @ MyspaceMexxi @ Znapmusic Razo (Inshalla) @ Znapmusic
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
den va bra.
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
som jag sa till dej mexxi på msn.. ainac har redan mördat detta beatet så svårt att se nån annan på de hehe.. första snubben, gör det rätt cool faktiskt. reffen, den är faktiskt skön.. där lyckades ni :) mexxi, jofan du har utvecklas mycket sen sist jag hörde dig, fortsätt såhär man. Pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första killen var ruggigt fet måste säga .. galet flow, och tung text! reffen var inte så bra, men den duger! Mexxiiiiiis: du har blivit bättre mannen! detta är bra man.. är väldigt förvånad över dig! du har blivit tightare, och du ? vi måste droppa någonting tillsammans snart .. det var länge sen =/ keep em comin boys !
haha, vi bor på landet!
instämmer helt med killen som ska till Tyskland imorn (Sleez) ;)
"Jag hatar citat"
Moderator
2008-03-07 00:10
Tack allihoppa! nu är det läggdags! vill ha lite kommentarer imorgon bitti! Sov inte på denna! UPP!
Och checka:
yeah boys, diggar detta skarpt asså, :D reffen e skön som fan, diggar den som fan :D:D vissa delar med sången kan vara bättre, men förfan jag diggar :D och nu till my boy Mexxi, vad ska jag säga, DAMN , du har utveklats som fan asså, propps för de som fan, förfan detta går vägen :D nu ska jag återgå till film, Peace out
fösrta versen var helt aight, tror dock ni kunde lagt mer tid på inspelningen. första versen låter ok men det hörs att den e osäker... reffen va sådär, inte min smak... andra versen va väl inte spec bra flowmässigt, men ganska soft innehåll i texten, låten i helhet är en ok låt. varken dålig eller bra... kritiken kanske låter hård, men jag är så ärlig jag kan. lycka till med det ni gör. bless
håller med proclaimer om reffen, men resten dock var helt okej, mexxi, alltid fet, och razo, har inte hört dig förr, men du la det fett tight! peaz guys, keep it up, love!
// Emerald
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
Moderator
2008-03-07 07:48
Oh yeah! Tack så mycket :) yes mer:)
Och checka:
Första killen Jävligt nice, Mexxi också fett soooft, Gillar itne reffen så mkt :P PEACE
Frowdan // ATTITYD CREW
Moderator
2008-03-07 10:59
Tack frowdan! Mer sov inte nu whoa!
Och checka:
det det här kitet kallar jag kak. släpp mera är besatt av er grabbar!
Moderator
2008-03-07 14:58
Moderator
2008-03-07 18:50
jorden var sköön... den första har ja aldrig hört förr, diggade inte din röst så mycket så var svårt att hitta nåt bra att säga, men helt klart bra flow! Mexxxi din vers var bäst..
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAANM Mexxi ser feeeeeeet utväckling på dig:d äntligen skönt att det går bra mian.. peace
53 nerladdninigar o 12 komentarer! komigen nu whoa! upp!
blev överaskad, låter fett, hooka mig en collab
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-03-08 11:55
tack! 60 nedladdningar och 13 kommentarer sov inte på denna whoa!
Och checka:
tare kortfattat! första snubben - helskön broor - utväääkliiiiiiingggg!!! braaaa! :) den var sköön :)
www.myspace.com/lizenmusic
jaja... razo lät ok..mexxi hör man grym utveckling på..reffen tycker jag inte om :/
razo lägger det bra som fan... refrängen är feet! mexxi det okej, men razo lägger det bättre.. Men jag palalr inte bedömma låten så mkt då både ainac och jag lagt på beatet..
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Moderator
2008-03-08 12:47
kung låt med MeXXi sjukt sön snubee asså ;)
Skön*
Moderator
2008-03-08 14:26
Båda la det fett som fan, diggade Razo mest . Refrängen var riktigt fet. Känner inte att jag har någon "konstruktiv kritik" att ge här. Skitsoft grabbar. Denna sparas också.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Moderator
2008-03-08 17:24
Moderator
2008-03-08 23:22
Producent
2008-03-09 02:27
Fet låt hel skön!
Flyger fritt, landar platt
Sången är riktigt underbar , gillar rösten BRAAAA ;)
Hojjta för Collab ...
reffen va bra!
Moderator
2008-03-09 12:37
de bästa vart reffen lätt :O
nice bror...du har hittat din stil inchy hehe
www.myspace.com/joseliiito
Moderator
2008-03-10 17:09
lite mera komments vill vi ha nu whoa!
aii Skön känsla i rappen. Första värsen det flyter på bra där :) men gillar inte sången i reffen. Andra värsen är rätt soft också. Keep up the good work!
Moderator
2008-03-10 21:31