Chasse - De finns ett liv Shu en ny låt från min sida Släng en kommentar efter ni lyssnat skulle va schyssthttp://www.speedyshare.com/840401801.htmlMixxningen kan va dålig har bara mixxat genom hörlurarna Andra versen är från en annan låt så den hade jag i huvetjag blickar bort mot horisonten där solen står ensamoch jag har nu insett hur det känns att vara helt ensamatt bara sitta här dag ut och dag in känner att de inte funkar så länge tillmen de kvittar jag har klarat mig rätt längeoch jag tänker aldrig sluta fast såren dom redan brännerjag har många att tacka som ställer upp när de behövskänns som om dom inte fanns hade jag redan varit dödsjälvklart vill jag tacka min mamma och min pappa brorsan du finns också med tack för att ni fattarallt är inte lätt även om folk tror de hatar idioter som bryr sig fast dom inte bordevissa förtjärnar en ros eller en kram andra förjärnar en smäll tills dom tuppar avjag har mitt liv nerskrivet på papperslapparsläng dom den dagen jag slutar att rappa Reff:Det finns ett liv bortom varje horisontJag har ett liv med både kärlek och sorgMan ser ett liv försvinna nästan varje dag Så glöm inte bort hur viktig du kan va