I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

wikke - stronger(preview)

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2008-03-05 15:19

wikke - stronger(preview)

LÅTJÄVEL

Här är ett litet smakprov på kommande album eller vafan ni vill kalla det.


Om det här kommer bli original verisonen eller inte är inte bestämt.

Den är omixad, den är bara klippt osv.

Det ska vara en vers till.

PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEACE

Jag skiter i vad ni tycker om att jag snott beatet! ;)

LÅTJÄVEL


2008-03-05 15:19
VERS
Hello, popshits, this is wikke yo/
The exit is there, but dont forget the door/
Close it behind you, look who's besides you/
A speaker, I'm in it, who's the psycho?/
Swedish hiphop, get famous, look around/
I'm giving you an orgasm with my crazy sound/
Your girlfriend is cheating on you with my music/
I'm sorry dawg I never meant to do your chick/
But it's always your closest who goes behind your back/
I really didn't mean too, she was a lazy fuck/
But who gives a shit, when I'm giving you bounce shit/
If you're cool then your welcome into my click/
..myspace dot com, nah, I'm rather selling records/
I'm not doing this for cash or fame, so therefore/
Just shake ya ass, just download and dance/
do what you want I'm just pleased if you're my fan/

REFRÄNG
I'm unsigned, I'm defined, I'm superb I'm the man/
It's not negative, I rely on all my fans/
Just dance, and shake ya lil' booty/
Get a hand up, you're my future/
I'm unsigned, I'm defined, I'm superb I'm the man/
It's not negative, I rely on all my fans/
Just dance, and shake ya lil' booty/
Get a hand up, you're my future/

2008-03-05 15:46
skit kefft flow.. låter som du måste dra ut på vissa ord för att kunna fylla ut raderna, dåligt uttal. Inte bra i min smak. But keep em' coming!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-05 15:57
aiight, tack för att du lyssna

2008-03-05 16:16
höj acapellan, man hör itne vad som rappas i versen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-05 16:47
Aiiight, jag fixar det senare. - Fest nu! ;D Ciao