Fillson & Jonthe - Musik är Livet
Shoo !
Nu har jag och Jonthe gjort en ny låt. Vi är två grabbar på snart 12 år, som har gjort några låtar, och vi bestämde oss för att lägga ner lite tid på den här låten (ca. 2 ½ timme, det är tid för oss), men vi är ju amatörer, så den vart väl sådär. Skriv gärna vad ni tycker, och kom ihåg att vi inte är så gamla, därav kanske vi inte är bäst på Whoa. Men så länge ni säger vad ni tycker blir vi glada =)
Länk: http://www.speedyshare.com/171365796.html
Låttext:
Jonthe hära, och gör sin fjärde låt, jag kanske inte är så bra, men håll det för dig själv, annars får du stryk om en månad eller nå, så håll käften, annars kan jag slå.
-Ehh, hallå? Den där låten har ni ju redan gjort.
Ja justdet..
Nu är vi tillbaka, tillbaka till livet. Livet är musik, musik är ju livet, vi har gjort några låtar, men den här kommer bli bra, men hata eller älska, det är upp till dig själv. Det finns några vi vill tacka, det är MäändY och MikkiE, dom diggar vår musik, dom är vår publik.
Dom som diggar oss, har ju bra musikstil, ni vet att vi är bäst, vi flowar sönder dig, som inte gillar mej.
Men det finns några som vi inte alls vill tacka, dom hatar våran musik, säger att jag int kan rappa, men knip ihop mungipan, ni är ju bara avundsjuka.
Om ni tycker jag är dålig, kan ni greppa micken själv, visa att ni kan, så ser vi vem som är bra. Jag är ju faktist nånting att ha. Den här låten är slut, Jonthe har bara en sak som han vill säga. Fortsätt digga Fillson & Jonthe
Ps. Det första i låten är från låten "Goda Vänner"