Toppen & Estet - Speciell
Ny låt vi trollade ihop, gilla eller icke. Nu rullar vi under namnet The Larssons .Länk!
www.myspace.com/marcuslarsson
Diggade beatet som zlatan. Jag tänder på ishockeyflickor
100procent
den va nice yo
krrrrrrrra
soft när kmr erat mixtape?
yoyoyo
Jävligt go! när kmr ert tape?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett !!! DU är så jävla grym toppen! jag är din största idol!!!!!!!!! Du är så jävligt fet :P:P PEEEEAAAACEEEEE
hällre hängmatta i parken än hängpattar till marken
soft, beatet dödar yao
hets, stress, fest!
Fett !
http://www.herrbitter.blogg.se/
Tack, kul att ni diggar :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
orkar inte vänta i 23 min för låten.. sry.. den e säkert bra..
den va fet, den va fet.. beatet e fet de med, roligt att ni droppa nytt skit , estet va längesen du droppa nåt va? lr iaf la upp här.. blivigt tight nu ; aja hursom helst ni båda flowar gudomligt, cool lyric, tiggedy-tight!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Vänta, vänta... Ovanligt att ni får bra kretik?? lr ere bara jag som är lite konstig?? Nej men Det här va ett mål i krysset! Riktigt fint :) Skön reff, skön rap, skönt flyt=BRA! BIG UP!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Riktigt skön låt:D beatet diggades! Bra sång i feffen<3 Peace
Fyfan, denna var jävligt fet.
Ny länk?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bara beatet som va fett!
Never mind såg en nu.
Soft , detta var något jag digga specielt beatet. Godafton!
Soft låt!
fan har ni dumpat hubler eller? tung låt förövrigt gilla toppen mest
Geni
Nice! Ni la det bra och beatet var cool
.
tackar allihopa sov sött :)
coolt :D
Eriksson1337 ftw!
Kul att höra från er två igen! Bra låt boys, toppens refränger är skiten.
1 Palla att ni inte ens kan svara på ngra frågor som ställs i tråden. 2 Låten var ganska så fet, kan bli så att den åker in i min Playlist ;D
No you!
1, om de e frågan om vårt tejp, så ligger de ju till så att de e uppskjutet på obestämd framtid vilket vi gjort klart massvis me gånger så när frågor ställs 1000 gånger ignorerar man dom ;) haha puss! 2, Tack :)
de är fett, bådas texter är najs. reffen klockren. ocllt är fett bra jobbat:D
Tack så mycket.
het låt som fan :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Larssons fo life, skön låt ;D
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Den var nice, riktigt skönt beat.. vem har proddat? annars lägger ni det riktigt fint, men hört bättre med er.. droppa mer! pz
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Fett skön! Bra refräng framförallt, keep it going!
Beatet fick låten att blomstra. Fan så fett Bästa på länge! Keep it up larssons
upp som en tupp.
Fett skön ;) ni la det jävlat perfect som en fisk i vattnet ;D Peace!!
`- JöRr3 -´
love this shit :D reffrängen är så fet , lika tuuung som alltid ;) Niice grabbar
fet, men känns som lite dubbelmoral när du gör en sån här låt toppen? tänkte på; drar nog dan efter, med hubler.