Mannen du är piff du är puff och du är keff Det enda som glappar är din kuksugar käfft
ligger lite off 4 första men ork inte göra om de ändå inte seriöst så:D men iaf ge kritik har inte spela in på 1 år så:D
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
Aiiner: Du har förbättrats tkr jag, går framåt.. Jan: De var Fett! :) Båda var feta =)
Bubbel: Tack! ;) Ice_master: Beatet heter shadowvilleproductions+againsttheoddsslantize Upp nu whoa! ;)
Mannen du är piff du är puff och du är keff Det enda som glappar är din kuksugar käfft
vem av oss?
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
btw komentera låten iaf 13 downloads och inga komentarer:S
Aiiner är keff, fortsätt men kom igen och utvecklas, utvecklas, utvecklas lite mer tack! ;D // Walle, freddec och henka!
okej! ;) taack ändå! haha
första snubben var inte så vidare, jan har bra attityd och flowet var mycket säkrare än andra snubben p'z
Fuck your click cuz we aint them!
Ok! Tack:D
haha detta var riktigt fett! :D bland det bättre jag hört med dig jan ;) and I just love the outro! :D haha detta var riktigt bra! :)
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
;) tack Nixy våran sötnos =)
Har ingen aning om vad det är för diss, men Jan var iallafall bättre på låten. Med tanke på att jag mest skriver texter och inte har så mycket koll på när man ligger offbeat osv. så är det väl det jag mest kollar på. Kan säkert förbättras mycket, men fanns några sköna rader. Kampsport / tandtråd var ett snyggt rim. "Är du man eller mus, eller, va va va va va, va?" haha :D
Mixen låter lite konstig på vissa ställen, bästa jag har hört av dig Aiiner, träna på =) Lunke, typ evigheter sen ja hörde nått av dig, rätt soft faktiskt. Men träna mer på flowet, låter osäkert på sina ställen. Men men, ni vann ju klart ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
woggy thx man. hahah aa har inte spela in på 1 år typ men ska börja igen nu :D jozzar tack du med upp ffs:D
En sak till, texten höll inte så hög klass, förväntar mig mer av dig aiiner!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vems text min elr aiiner:S:D
jag vill inte ens lyssna,! hur kan ni säga att en låt med aiiner är bra`?
(\_/) (O.o) (> <)
Tack alla så jävla mkt! ;>
upp fler koments:D
KaN iNtE aLlA bArA sLuTa DiZzA vArAnDrA????????? BlIr Så LiZzEn
det här var lungt bra men hade förväntat mig mer av aiiner det är bra att du har börjat igen jan:P den får 9/10
Djävulens Sal......
detta var bra,en klar förbättring från aiiner i allafall lunke la de jävligt soft 9/10
thx alla:D fler komentarer? lite kritik tack?:D
hehe fett:D
I ain't a racist, I just hate whites, fags and dykes, blacks and transvestites.
Haha jag tkrdu har skön röst jani boy! Du la de bra för att inte ha spelat in på så länge :D Nice ^^ var lite utdragna ord ibland bra skit
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
första va dålig , andra bra
www.myspace.com/jurek151
tack allihop:D
Tack allihopa:D Kom igen nu whoa mera comments:D
öpp:P
sissta killen hade skön röst,REN typ,, men sen äre inget mer i låten som är bra, uhm bara träna träna träna så ,tjaa ni fattar fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
diggas inte sry, det är flowmissar lite här å var, sen diggas inte norrlands dialekten! men träna på peyys
hoe
Vars kommer lunke ifrån vars kommer aiiner ifrån ?
nice, diggar beatet också.
http://myspace.com/FOZERO <---Adda!
Fozero P16 tacktack kul att du diggar:D
Jonas tack ska du ha sötis:D
=)
hatar dialekten.
soundcloud.com/jerrones