I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

President - Ett brev / nytt

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-02-25 20:30

President - Ett brev / nytt

Jepp!! Man kan väll kalla detta en session ... Jag har inte lagt ner mycket energi på det men jag droppar det för dom som gillar min musik så LADDA NER DEN HÄR

- Och alla ni - var snälla & kommentera! SKITER i om ni inte tycker om det, säg iallafall vad du tycker och varför du tycker som du gör. Det hjälper både mig och dig.

- Peace

Ps asma behöver inte kommentera!!! :P

Du vet inte mannen!

2008-02-25 20:42
Vafan e detta?!?!? när Stainslave eller vafan han heter droppar en låt får han över 200 inlägg. Men när en hyffsad rappare droppar något blir de noll inlägg!! Skam över whoa.. Men whoa e whoa.. JAJA!

Du vet inte mannen!

2008-02-25 21:31
den va faktist ganska bra,medelbra text,flow och känsla. men i slutet av låten blev acapellan på tok för hög,tycker inte de va skönt men fortsätt mannen. gode drykt med dom på whoa, som bara lyssnar på namn dom känner igen. och snubben stanislav får bara props för att han e så jävla dåligt haha.

2008-02-26 03:28
Tack mannen! Det är folk som dig som får en att fortsätta droppa. Accapellan.. Jaa det stämmer.. hade glömt att fixa det innan jag spara skiten.. Tack för komment.... !!
Du vet inte mannen!

2008-02-26 04:25
rätt ok flow faktiskt bra text och bra känsla när du rappar slipa lite på flowet sen komer det gå bra

2008-02-26 08:37
Diggades som vanligt
Skön text, skön känsla , skön röst
Keep em coming;)
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-02-26 10:42
ska checka sen när ja kommer hem, vet att det slår stani med hästlängder hehe

Funkar waves bra nu?

peace
"Jag hatar citat"

2008-02-26 23:51
tack grabbar. Detta e som sagt inget jag lagt så mkt tid på. Texten dedikeras till en homie som sitter. Det kommer fett feta tracks snart med bland andra Shaazem.
Du vet inte mannen!
Rappare

2008-02-27 00:11
digga inte beatet direkt, men jag digga din röst..texten var okej, flowet var också okej..

/ Maestro
http://myspace.com/monzdidryk

2008-02-27 01:33
itne dunderbra men inte dåligt häller.. känns som d skulle bli fett mkt bättra om du bara la ne lite tid o själ i låten o kämpar lite mer med den..