Jag dissar stanislav för att få HAJP
HAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!! PALLA ATT NI BLIR ÄGDA AV STANI!!! FAN VA NI SUGER HAHAHAHAHAHA!!! Dizza typ Kaggen , Juiz lr ngn om ni ska ha Hype! HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHHHAHAHAAHAHAHHA Svårt att sluta garva! HAHAHAHAHAHAHAHA
No you!
asså hur fan kan du säga att stani äger oss ? han har fan rappat flera år vi har nyss börjat andra dissen tsm lixxom , han stammar förfan och sägg någon gång han sagt ett ord som låtit bra förhållande till beatet ? Pzzzzzzz
laffy, "lixxom" "sägg" "pzzzzzz" herregud tänk på språket grabben.
♪ ▄ █ ▄ █ Peace
Hahahahaha Ja ni ska man svara igen då Ha
http://www.stanislav.nu
stani tar er, för detta var värkligen inte bra, fyfaan lägg ner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha vi suger inte alls, Stanislav suger c(: Loveh
mackan_p16 och ProNoob, gör låtar ni då , för se om ni är så feta c(: vi har bara kul förfan..
Mattjoww P0 kanske dags att öppna ögonen ist för att tror att ni är bra innnan ni gör bort er mer.?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va hårt och dissa stanislav.......
Allt är sant på internet.
mackan_p16 har vi sagt att vi är bra ?:) Puss söt
Mattjoww P0 : "Haha vi suger inte alls, Stanislav suger c(: "
nej nej de har ni inte alls sagt..?! ni blir ju utskrattat av beatet ju.:P
Vafan, Vi suger inte inte, De betyder inte att vi är bra! Men du kan inte vi köra beef då så får vi se om du är så bra , Puss<3
haha, men okej ni är BÄST!!! jej..
Jaja ;) puss
Vafan komigen Whoa, Förra gången fick vi 101 kommentarer om att vi var as dåliga. Kommentera nu iigen! Ge oss all möjlig kritik bara kul och veta Puss
alltså f yfan snä,lla sluta . ska man dissa stanislav måstwe man väl endå va något bättre men ni är fan lika jävla dåliga .......... stick från whoa idjutsssssssssssssss blir bara oerhört irriterad ä-.-
!
Kan inte tanka :( men det kanske är lika bra.....?
laffffy X0 Har gort många låtar, min första som jag gorde knullar eran så jävla sten hårt, så stfu!
Snälla, logga ut å logga aldrig mer in igen!
Bli ägd av stanni..hur fan lyckas man, snälla förklra det för mig?
No you!
Visst, stani suger verkligen kuk, och jag menar det, men öva innan ni lägger en diss till någon över huvudtaget, han behöver inte svara, ni har redan vunnit.
typ, eller?
o m g . sämst sämst och sämst. Stani plockar det här ^_^
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Haha fy fan vad kassa ni är!
Ni är jättedåliga
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Försöker du låta som kaggen lr?!!
Snille-Blixten died, and Erazer was born!
HahHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!! Har lust o droppa en diss mot er så ni blir dödade för gott.. men har tyvärr inte tid. Verkar som stani gör det tillräckliga era små drägg.. FTFAN VAD DÅLIGA. JAG SOM TRODDE STANI VA SEMST!!!!! HEJDÅÅÅÅÅ
Du vet inte mannen!