asma - words
yo, en personlig 32:a på en lagom earie beat. för dom som inte förstår så är den skriven från mitt undermedvetna till mig. ärlighet ftw. låt:asma - words lyrics: hey - i gotta write - since i never talk to ya i dont wanna bother but i really gotta talk to ya where u been at - its like i stepped in a bubble but i still hope u kept ya fuckin shit outta trouble
myself? im ok - i heard ya song the other day im thinkin u aight but u was bombin this place im kinda lost out in space - i hope ya momz doin great n i saw u with a girl man - she was all in ya face
whats the dilly with that? are u really that cat that need a bitch for a girlfriend? stop actin silly now man drop that shit u aint seein clear u bein blind i know - i can literally read ya mind
so wsup? u stackin paper or u need a job? man come on - help ya momz - dont be a slob ull never be a snob - just keep the job until nextime - signin out / peace - ya mind
---
theres a difference between dissin me n freein ya mind im the one that knows u best u dont wanna leave me behind ur like a baby sometimes - some feelins keepin ya blind n if ya cant see who u talkin to u wont speak ya mind
n nobody should be quiet all bottled up tryna drown ya sorrows huh? thats why u bottle up i cant understand - why u wanna argue fuck what other people do - u aint harmin none
u a star n son - u gotta keep ya head up tho u fed up some day this shit'll bring some cheddar n if ya not ready - u sure as hell better be cause im you - and nobody gets ahead of me
im writin this to create a better me i know ya down - more than u ever be u got real enemys why u fightin me? no mo fightin yaself - open ya eyes n see
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
härlig låt som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
älskar denna! beatet är överfett! lyrik,mix o allt e fettttt!!! uppa denna peeps!
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
Härlig ! , Keep it up !
soundcloud.com/jerrones
tung låt mannen , grymt bra text ! peace
beaten är verkligen över fet ! som vanligt lägger asma det tyngst, men jag saknar din svenska faktiskt! låt inte det engelska ta över dig ;) .. men du är tight på båda språken man ! fortsätt, tungt shieet!
haha, vi bor på landet!
thnx, upp!
Shiiiet detta e det tyngsta jag hört med dig !!! riiiktigt fett mayn ! fortsätt såhär!!
ah shit alltså vafan jag knyter ihop den med någon annan låt du gjort? men jag e väll för trött för att fatta vad jag snackar om.. men det var jävligt tungt och du vet att jag menar det, jävligt tungt..
tvärtung, som vanligt, men saknar din svenska
doonplume@hot...
tack! någon mer?
Riktigt fett. men håller med dom andra.. saknar din svenska :)
Soft som fan män , Ser att några skriver att dom saknar din svenska .. Din svenska är feet mannen Men din engelska är TUNG .. Skönt flyt , nice delivry i helhet Skit tungt track mannen .
www.Ampull.webb.se
yo dude, som jag sa, älskar den.. inlevelsen e sjukt bra och texten är underbar!
lost in skåne
thnx grappar. mer?
damn:D dina engelska låtar e sjukt nice, 2a ggn ja hör dig rappa på engelska & vill höra mer !
ja går emot strömmen och säger att när man hör sånt här så saknar man inte din svenska rap, man vill ha mer av den engelska ! :D detta gillade jag skarpt. hejdå
Detta är min forumsignatur
thnx man
mannar *
Detta är juh riiktigt tuungt tvärfet
Asma, asma, asma och asma....... Först och främst, själva iden, ett "Brev" från ditt undermetvetna va ju klockrent, texten va fet rakt igenom, tappade aldrig den röda tråden och lite laidback! Den här skiten, i love it! Fortsätt såhär så blir de ännu fetare! löööve!
www.samyprod.com
kul ide, bra !
Låten var faktiskt tvärfet! Ditt röstläge i den låten var lite annorlunda än vanligt. Men det kanske var tanken! måste skriva en sak, alltså Sleez du Slickar asmas och antas PUNG i alla deras trådar! sluta smöra.. skiiiteri om du är polare med dem eller ej. Du är knas!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Härligt asma, as fet låt !
Diggar topicen, tycker din rap ligger på en lite lägre nivå än vad jag är van vid dock. Men allt som allt en grym idé och en skön låt.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tack alla! <3 breeee; det kan inte vara så att han är en fan av vår musik och vill tala om det i varje tråd? tack för din kommentar man men håll dig till topicen.
yeah björn, nu när du säger det så är den lite simpel. antar att jag jag la så stor kraft på att försöka vara ärlig mot migsjälv - vilket är svårt - så glömde jag bort att rimma jättecoolt ;) anyways, tack för din comment min vän
Fet idé, fet beat, fet text & fet flow. En fet låt helt enkelt! Keep it up asma! 1 / Malsor
www.hoodrap.se | Levererar alltid hits snabbast!
Fet låt man!
alsså så fet låt asma! älskar idén! keep it up!
så soft låt asma ! fett bra keep it up! peace
finemang!
Bjud förfan inte upp till dans om du inte kan dansa.
tack grabbar. soft att det finns några skallar här som inte bara ägnar sig åt dissar och annan skitmusik här. thnx! <3
Schizofreni!!
Du vet inte mannen!
this tack is heavy!!. keep it up.
- www.myspace.com/younghe8
hej kan du lägga upp en länk på din diss om kaggen asma - Schbäbälblälä eller vad den hette
hällre hängmatta i parken än hängpattar till marken
Grymt skön låt, gillar den som fan..UPP
-§ '_' § ( . )( . )
grym
fruktansvärt sköön låt mannen! BIG UPP!
Producent
2008-02-24 09:08
Mer på engelska Asma!
Lil_H..
chea, kommer mer. upp!
helt nice
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
thnx. upp :)
någon mer?