IQfemtio2 & Slukarn - Våran ort
Hade tråkigt, hittade ett random beat, knullade ihop en text lite sådära, drog till jensa aka J.Mumps och reckade. Här har ni skiten, tung som vanligt! Kommentera!
Låten -> IQfemtio2 & Slukarn - Våran ort <- netåL
Här har ni texten också, om ni inte förstår svenska (ni kan säkert läsa... VA?! nonsens)
IQfemtio2
Här är det, som vanligt, tiden är en ändlös kamp mot tråkigheten babblar på om jag vet vad och får det låta intressant en liten intervall av tystnad som pumpar decibellen i luften medans du ruvar på ord som ville fram
det leder ingen vart, du stannar prompt vid ingenstans pratar på och låter mens någon framkallar fingerkramp spänner sin näve i fickan, smäller så käkarna splittras (paaawh) snubben han deckar, för grabben som lekte gangster är flicka
här är det mitt kvarter, som ingenting kan mätas med största kraften i minsta staden, om du vill jävlas mer du bygger många fler problem, än han som lämnar knarket ger dig en sekund att förklara dig sen så jämnas marken
spränger din stadsdel till himmelen, japp det är så jag gör det lämnar dig skrikandes med dom köttiga såren som blöder nu håller du käften för evigt, i din säkra kista välkommen till upplands väsby du din lilla jävla fitta
"Ref 8 bars scratch och stretch"
Slukarn
Mannen vad ser du på tv, delar du med dej av smeten Sitter här hemma, försöker hämnas på hela planeten Har ingenting att göra, nepp för inget är kul Känns mer som en papegoja kacklandes, instängd i bur Det blir reality tv, man hoppar högt i taket nästan Hela världen är cp, nu blir det först till kvarn Ingenting blowar, hela vår ort har blivit vindstilla Tankarna lämnar nu marken, (utvecklas till springstilar) vad ska du göra, ska du lägga din näsa i blöt? röker så mycket weeeeeed, att inget kan göra mig hög! röker löv efter löv Visslar och visar min kuk sanning är inte min starka sida (men det visste du)
Tuggar det sista på mackan, sveper sen slumpen av kaffet vad ska man göra därefter, (tömma sin tarm i rabatten) Hampus blir mannen med makten, flytta nu handen i takten Visa nu väsby att någonting grått kan bli vackert
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
|