Radkalneutral - Omnipotent.mp3
RRRÄT, en helt vanlig session som jag droppa för att jag inte droppat något på länge! Funderar på att göra låten längre :) Kritik uppskattas!
Radikalneutral - Omnipotent (session)
Låt mig få artikulera detta, jätte nät med eftersläp// som består av retards å fags, men inte fattar vad mästerverk är//
DITT CREW lekfulla-, även kallade för apgänget// Där modern blivit Felknullad-, och barnen föddes baklänges// Övervinner rimstrukturer, å du sänks med en diktatur// lägger och fäller och kastar alla kassa mc´s i en iskall bur// ni är lågmätna, så ni förtjänar en spark med stålhättar// ökar poängen,ja sparkar ditt tryne över målsträckan// skrattretande även din -ordlek som jag -drog ner.// Kallar dig rappens storm medans jag är rappens -solsken// ditt ben bryts så ditt ben syns jag tackar mitt -bordsben// Mitt mästerverk är farlig konfrontation å klassas som -hotbrev// Din rrrap suger kuk, egencentriskt menat// Jag vinner över såkallade leken man spegelfektererar// (Å är herren på täppan och vinner med stämband),. din rapp är en -tvetalan.// bars jag lägger -flerstavat, ser till att du blir -ledskadad.//
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
|