vers1: stenad som ett as droppar feta bomber snart/ nu för tiden är det ju inte så många som e bra/ ut o strider o vi ska bomba din jävlka stad/ skjuter ni lider o vi ska komma o äta glas/ jävla as jag har inte jävlats klart/ det är nån som står på toppen av scenen o där står jag/ explosivt becknar ett heckto weed/ poppar några stesolid o slår dej på läften svin/ väcker grannarna "aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh"/ snuten kommer o alla tjackare släpper pannerna/ sväljer en femma brunt/ så stenad på förhöret att det här börjar kännas kul/ men annars kan du hitta mej skitbäng/ på din syrras run där hennes fitta blir vidkännd/ o lite ganja ganja så hennes lunger blir rökfyllda/ hinkar i hon sprit så hon får en skön fylla/ ref: häng i taklampor o samsas om horer/ rök brajj dfrick sprit o dansa på bordet/ fett yrt tjaffsar nån o jag sänker han/ hela kvällen slutar med våld mot tjänsteman/ vers2: rycker dina stjärtfjädrar paakouuuuh motherfucker/ tycker det är rätt när jag erkänner att jag satt din faster/ slack i trakter norra sverige iskusten/ fuck that sucker du hittar han död i risbusken/ skitlustigt vad jag får dej att tro hora/ skitvuxet att ta droger på skoltoan/ talang och flow du har ingen chans att få det/ bara hans knull såg det när jag skar av halspulsådern/ så välkommna mannen som har knullat tolv nunner/ häng med mej får du bonglunger hör ständigt bong bubbel/ o jag e bättre än dej oändligt ja mång dubbelt/ brudar nekar dej alltid när du frågar om doms nummer/ du hålls bunden i damkläder sprattlar o låter som en apjävel/ medans ja blääjzar röker hink tills jag låter som dart wader/ men horer vill dansa behöver sprit snor din o halsar/ kan fatta det är pinsamt att bror din e transa/ enjoy!
S.A.K.H.L a.k.a Mr`Hagman - från - WWW.HANDIKAPPOMSORGEN.SE - Tellus Underjord - Muterade Galningar! - MMED - .... Kgc - SHC - WN - MåsCrew - SVC!!!!!!!!!!! piteååååååååååååååååååååååååå!!!!