äh för i helvete, nu blir man lack och vill ställa upp för stanislav ffs. jävla mobbare. äckel lafffy.. kom igen dissa mig istället din hora.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan inte fatta att mitt ljudkort tillåter att spela upp sånhär skit
Karlsson, ska vi dunka på dem? - Lillebror (tjackmonster)
"vi gjorde en diss nåra kompisar på 2 timmar och hade kul. tjapptjapp/" La ni ner 2 timmar på det här värdelösa skiten?????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HahahHAhhahHAhhahahahaha,, ne grabbar...don't quit your day job..
Wangler, du vet vem.
no life:/..orka släppa sånthär skit idioter!
What Da Fukk..!
Riktigt fattig diss Ingenting bra med det här Deliviryt, flowet, texten, rösterna, allting suger.. Hur kommer det sig att de enda som dissar Stansilav är så jävla dåliga att han faktiskt kan piska er?.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Detta var i särklass en av de sämsta dissar jag hört.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
ojoj alla här inne är fittor förutom walle :), ni sitter och lyssnar på stanis han är ju förfan ryss allt dom säger i dissen stämmer ju ffs ojoj ni borde ha 30 skallar
Mr.Rob!
Stanislav är väl ingen ryss?
MrRob P16 : är det nå fel med att vara ryss? haha du verkar vara lite koko i nöten så jag förstår om du pumpar den här dissen ofta och tycker det är det bästa du hört. "du säger att jonte snubbla på en pinne- eyy mannen haru nånsin klämt en finne"haha
haha nästan sämre än stani :D + att man dissar väl inte ngn som är handikappad :D eller är han det ? tss
054 - KARLSTAD <3
fan ni kan ju inte äns proper svenska
:)
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Skamligt, Word på
HampaaH P18 och alla andra som skriver att detta bara förstör, och han lär väl vara handikappad? ^^ licksom dessa grabbar :)
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
jag säger som
DAVd P20 och samma sak som Jonsson såklart:P
Djävulens Sal......
Alltså... detta var seriöst inte bra.. men nån kul rad här och där
haha fan va kul. upp med stanislavs svar då hahaha söderala asså.hahaha
men orka.. ni skämmer ju ut oss yngre !
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
för det första, hur i helvete kommer man på tanken att droppa en diss till den killen. för det andra, hur i helvete kan ni med när ni inte är ett dugg bättre själv. och för det tredje, diss med zz haha.
jag droppar bomber som hitler
aasså stanislav svaaaraaa då om alla är på din sida måste ju du visa att du kan nått
Jes Per.
asså fyfan va dålig... om ni ska kalla er rappare måste ni ju kunna bättre än såhär... gillade inte flowet så mkt. Visst de va ju inte skitkasst (eller joo det var det på vissa ställen) men ganska skönt vid några tillfällen också. Men generellt tycker jag att det lät lite framtryckt och påtvingat. Texten hade väl 1 eller 2 roliga rader men den sög ändå ganska så mycket. "...förståndshandikappad som glömt sina hjul " liksom va i helvete betyder det?? finns ju minst 1000 andra rader som hade varit bättre. sen väldigt dåligt vokabulär... bög, fitta... om ni vill imponera måste ni dissa med lite mer finess. Sen att stani inte verkar ha gjort nåt för att uppröra (förutom att kanske göra dålig musik) så antar jag att ni gjorde det bara för att få uppmärksamhet... Låten i helhet kändes väldigt "yeeaahh vi e 15 år och har AK47 och kukar stora som höghus" Och nu kommer folk säga "eeyy har du inget bra att så säg inget alls! peeez" men nu stod det faktiskt att dom ville ha kritik så ja skriver vad ja tycker va dåligt med låten.
Tack så mycket C-ro bra med kritik ska tänka på de nästa gång ;-d men asså ni måste fatta att vi gjorde ej detta för uppmärksamhet...
Snälla.. radera tråden. Så sjukt jävla fjantigt att dissa Stanislav. Lägg ner.
Ja, jag är en vitlök.
Dom ville ha svar jaa och den kommer nog imorn så håll koll här på whoa
http://www.stanislav.nu
Varför dissa stani för? Gör en normal låt istället om ni inte har någon anledning? Det är som att jag skulle dissa er för att jag tycker att ni är kassa... Lyssnade dock inte på låten så har inget att säga, men men.
http://Myspace.com/Slukarn
Bra att svaret kommer imorn stanislavenk0! ska bli kuuuul love yah :)
Jag dissar stanislav för att få HAJP
Abo va keff låt xD
Besök: www.ZinKim.se www.aRii.inc.se www.Mickhype.info.se
Jag tycker lite synd om folket som whinar, nu möts sveriges sämsta rappare! jag tycker att det är grymt.. Peace
♪ ▄ █ ▄ █ Peace
i klass med stanislav, segern kan gå åt båda hållen.
Skäms ni inte?
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
HÅLLERR MED DAAVD, förresten är det du somrappar med Rebecka?...:)
Jag håller med meastro P0 . Står helt o hållet på stanis sida. killen är halvt "Mentalt handikappad", hur moget äre att dissa en handikappad? som många har sagt, gör en normal låt, lägg upp den o sluta göra bort dig. ni kommer bli ägd av ett cp, hur känns det?
Det Är Inte Bra Att Vara Dålig, Det Är Inte Dåligt Att Vara Bra
ser fram emot svaret imorgon! Stanihop!
work some magic
go stani!
Det var inte jag, det var han som sprang!
pinsamt att dehär forumet har fått över 5 komentarer......
ROUSU
håller med rousu ...Pinsamt
Även om du står på tå, så kmr du aldrig nå upp till min nivå!!
HaHa, ni kommer att bli knäckt av Stani!!!!
om nu alla tycker att det är så grymt dåligt, pinsamt osv osv osv varför fortsätter ni skriva så det fortsätter? ignorera det så dör det ut, precis som man ska göra med techno.. peace
♪ ▄ █ ▄ █ Peace
sådär nu har ju stanislav svara är han grym eller? Loveh
NI ÄR BIFFAR HAN ÄR STEKT KORV
Jes Per.
shiit seriöst ?// ni ligger på samma nivå som stani.. ja menar moget att dissa nån som inte har flowet låt snubben göra bort sej om han vill men fuckit DETTA VAR INTE BRA!!!!!
Mr.V X0 Hur fan kan du säga att dom är på samma nivå och sen klaga på att dom dissar honom för att hans så kallade "Flow" är sämre? haha, hans allt är sämre okej dom här kanske inte är bra men vafan ska du göra åt att dom dissar slavistan?
Jes Per.
Hehe, fattar inte hur du får Mattjow till Moeyou Stanislav looveh
På introt tror man shiiiaat detta blir bra, sen bah aboo nått va fel, NI SUGER.
//xtype av Pitbull Productions. www.djpolar.se
hrm...shame on yall.
Just C´Walkin Throu Yo Street To Show Some Crip Luv peace niggu.
hmm vad ska det här föreställa du vad juh inte så mkt bättre än stani btw träna innan du lägger upp:S
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
De är kul att snubbar som dom här dissar stanislav som inte är direkt mycke bättre dom XD pinsamt skit asså... skäms killar. hahaha LOL
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre