CO - Roguen Krols Kan inte säga så mycket mer än nattsession :P nä men jag tycker personligen att det blev bra.Beat - FreebeatMixning - CORap - CO(aka Krols)(ämne för er det berör är WoW)Ladda här!skriv vad ni tycker, både bra och dålig kritik tas emot.
TextenReffFörsök inte vara speciell när du skriker på hjälp och du jagas av mig du tjöt lite som en älg bakom din hjälm så bara tyst å svälg!ingen kommer höra bara jag som är idel öra för jag gillar ditt skrik ser hur du fick paniknär du såg din framtid som likför att sedan återuppstå för att få ställa dig rätt upp och finna att du åter står där rätt i min ambush och åter får min kniv i ditt rektum det e ju så lätt hänt om man har få vänner spelar ingen roll hur du kännermen då har du garanti för att dolkmannen krols återvänderVersdet här är historien om en man med dolkar ingen tror mig men jag vet att han dodgear oftast ingen vet hur han orkar brottas det kostar energi men den kostnaden avslutar ditt liv men du titta hit ska du få se vad jag vet det är ingen hemlighet den mannen är min andra identitet
Jag drar min sprint sedan gör jag dig blind och markerar dig med min kniv när jag springer förbi följt av en vanish den e ju rätt frän visst det är ingen hämlisjag bara hoppar fram i din rygg som från ingenstanns och skär av din hals tvingar ner dig på mark som ingenting alls får jag dig att gråta stora blodröda tårarmellanspel eller vad det nu blirnow youve been told, the story of the rogue, whos got it all going on, the one whos got all flownow youve been told, the story of the rogue, whos got it all going on, the one whos got all flowReff igenFörsök inte vara speciell när...