Bronka - Har gjort det igen (Mr t & Emilio Slakt)
Inget mästerverk! Ingen tid nerlagt!
LÄNK
Text
Shit pojkar vad fan är det ni säger? Jag måste ha tolk, och bubba e player! mr T du kanske kände dig säker på att rappa När ska du fatta att man aldrig ska underskatta
Ge upp, du är inte mer än västens största mupp Battlar den bästa och de ska du få äta upp Stampar upp för att slakta den här fittan Du är så skev att du bör va ett missfall
Ditt adoptiv barn, att du ens har ett liv kvar Ta banan båten hem och SNÄLLA bli KVAR Hör du mannen jag dubbel rimmar Du kan inte ta mig, jag ger dig 100 timmar
Du röker ju hash, eller det kanske va hundgodis Du är så ball, men mina ögon en dum lodis! DU har massa syskon som han inte känner Inget förhållande och inga tuffa vänner
emilio
Shit mannen du har inga kontakter Ser mörkt ut, som utan lampor på natten Snälla blunda så jag slipper se dig Du är så vek att jag kan spela flipper me dig
Bara ge upp för du kommer aldrig att vinna Din röst e mes, du låter som en mannlig kvinna Shit har du brud? Stick hon är ful Men lyssna nu! HURRU DU
Där har du rim på din låga nivå Du är så bra, därför jag sågar ändå Dina muskler e skitsmå, topless eller bh? Du snackar om vapen, NO PLESS ber om nåd!
För mannen du kommer aldrig kunna skjuta mig När då suger min kuk och du redan har hukat dig Mutar dig, du luktar gay, stick nu din får knullade hora DIN FUCKADE KURWA
Hör du mannen jag kan ju två språk Du får smaka på min stål påk
LÄNK
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|