frowdann man dissar inte någon som suger och tror han är bra, man dissar någon för personen dissat en eller varit allmänt uppkäftig mot en* så menade jag =)
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Nej jag dissar han för att han suger... Och att det irriterar mig att han TROR att han är bra ?
Frowdan // ATTITYD CREW
måste ni typ chatta i ett forum? fan alla gör det! ta kritik och sen dont give a fuck, haha
villy va riktigt feeet!!! frowdan, ganska skön relaxt röst :) du la det bra =) Juice, du la det bra men jag gillar inte din röst, (smaksak) Bullen, skön cool röst =) la det bra... villy höjde låten fett men ni andra la det bra också =) mixxningen var fet, det är kul att ni bajtar lite från olika artister (ruckablaow whoa battle) plus adam tensta på mixxningen vilket gör det intressantare att lyssna på det!!! aja peace!
hoe
Tacktack oggy Tack alla andra,
Frowdan // ATTITYD CREW
Attityd Crew breh upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
juice lyric är lika vass som vanligt hör jag.........
Oh
tobbskii P1 : nej det är det inte.. det e inte jag som dragit igång detta utan villy och frowdan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jadu, fett som fan... Underhållande hela vägen!! Grymt, alla gjorde det bra! Karlic har ju inte en chans att göra en tusendel så fett, inte ens med gäster. Så keep it appp!! Villy, kom ut någongång, sitt inte hemma bara ;D Jag ringer ikväll,!! Peeys!
http://www.myspace.com/IntimSwe
tack grabbar ;) Å danne, jag ska ut ikväll :)
detta var fet :) langa texten !
Ny Användare : ReskOnee
här e min :Jag e kungen ikväll, jag langar hundra procent// sätter 100 spänn på att hela whoa tycker snubben e keff// för jag plockar vinsten å jag gör det skit lätt// du e så jävla bög att till och med jonas gardell blir skiträdd// så komigen svara tebax gör så alla hör// jag superman å du en liten nalle björn// det e villy kickar å flippar det tungt shit// å den skiten du levererar den platsar på smurf hits// så gi gitta härifrån å sluta spela stor// för när villy e lack då plockar han hela ditt crew// det blir blodbad, langar mer punches än på än kampsport// du luktar svett, din kuk e liten som en tampong// Kommer till skarpäng trycker bomber i käften// juice press what tha fuck? mannen kom med nå bättre// du dissade juice bara för att få hype// men snubben va så jävla keff att ingen vill höra hans namn//
Kasta er alla 4 !
Besök: www.ZinKim.se www.aRii.inc.se www.Mickhype.info.se
HAHAHA! Lite fegt att gå på med så många? Ni måste jue tänka på att lilla Kalle inte har ngra RIKTIGA vänner.. HaHa, Fett nice grabbar!
Henkish a.K.a ProNooB.
Takktakk allihopa -AllMightyB här är min text Du har inte lagt rad, som är äns nära bra// jag är som Spiderman Medans du är ett barn// Så vad ska du göra, du har ingen chans// Fångar dig i nät o slänger ut dig från vårt land// En punch i din fejja och du ramlar ner// och Ingen backar dig för du borde inte höras mer// Din lilla fitta lägg rappen åt sidan// Det ända du har tjänat är papper från skrivan// Du är inte bra och det måste du inse// men skyll inte på mig, för det är ju inte mitt fel// Men, jag måste sätta stopp// För killen går i tjej kläder när han har manlig kropp// Föresten lilla karlic du kan ta ditt kompis propps// o köra upp det i ärslet för du gillar ju sånt// Jag bryr mig faktiskt inte om du svarar tillbaka// För du är överkörd lika platt som en pankaka//
Frowdan // ATTITYD CREW
Jo, ni grabbar kan eran sak och ni slaktade sönder Karlic, men jag tycker det är jävligt fegt av er att gå på så många på en person. Men många rim är played out dock.
Dra åt helvete!
Jag tycker det var riktigt bra, tycker alla la det bra. Juice la det jävligt skönt! :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
FYFAN de här la ni riktigt bra asså han har inte en chans hoppas man får höra ett svar från karlic
Tack tack, upp no sleep on this mayn!
villy mixa in A2daP¨sdel innan jag drunknar i kina egna spyor..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min text..
smack ja kommer in och mannen han e fett förnedrad
vi slaktar dej så hårt att varan beef blir preskriberad.
du borde hålla din trut, vill inte höra ett ljud
du kan ju fortsätta drömma att din framtid e ljus
(karlic) en gravt handikappad jävel
så jag lutar mej tillbaka häller upp och halsar järnet.
ryktena går att nån brud gjort dej på smällen
fan ja trodde du va bög men ja borde vetat bättre.
Ah fan du e keff och det vet du.
kommit underfund med att juiz han e fet ju!
du borde veta din plats du borde sluta med rapp
så jag pissar på ditt crew man å går till attack.
stick kom tillbaks närdu växt.
och vår beef har precis blivit ett skolprojekt.
sry förvissa fel men är inte helt frisk;P
Tyvärr har kastat min text s¨å fuck it =)
alltså.. nu måste jag ju skratta.. jättebra grabbar.. men.. vad ska jag ta åt mig av? vad är det personliga mot mig? kul att ni har några flerstavsrim, kul att höra. men fortfarande.. jag har inget att ta åt mig av :/ .. "du raggar brudar på lunar" hörde jag av juice i förra också.. och, det är klart. jag raggar hem massa fjortispack där ifrån, och jag får så mycket fitta att jag inte kan räkna dom, men.. hur kan ni då säga att jag är "bög" om jag raggar brudar? hmm.. alltså.. försök lägga lite fetare lyrik, för det är ju bra beat (lite played), men inte bra text. nja, det blir nog slakt på den här :) Peace
Ja, jag är en vitlök.
skulle du slakta denna? gämnför ditt flow med tex villys?
karlic, hur du än gör plockar du inte villy eller bullen enligt mig juice äre säkert jämt mellan
juice vann ju bara för han tog med er.
Ni la det soft mina bröder :D<3 Ville, jag försökte iaf =/Peace´N<3
B E S Ö K:
W W W . Z I N K I M . S E
[email protected]
låter som en skrytsession
okay www.myspace.com/johnlazy
Karlic, släng upp en bra skriven diss så får du en bra tillbaks :) Btw, du är en bög, du är en transa, du är inget. Ciao!
hahahaahhaha xD BulleN: Alltid lika sköön mannen :D
B E S Ö K:
[email protected]
aaaah, synd ni har fel beat tycker jag. men den var sådära!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
synd bara att den som karlic dissade SÖG!!!! Juice hade ju lätt förlorat själv, rofl my våffel, dom andra va bra tho!
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
Fett låt ni slaktade snubbe rakt av ...Peajs
jag va bäst i låten! eller hur whoa? xD
B E S Ö K:
[email protected]
Villy: Tiiightelitiiiiiiiight! riktigt soft mayn fortsätt !! Frowdan: Fett faktiskt fortsätt mayn !! Juice: Jag diggade detta som fan faktiskt, bra gjort ! Bullen: Riktigt bra gjort också Keep going ! I helhet: 8/10 bra gjort bwoiiis !
Fett nice av alla!
No you!
Tack allihopa :)
Frowdan // ATTITYD CREW
tackar alla:D
skönast från början hihi "vad kommer efter sex då" "en ciggarett" AHAHAHAHAHA
hällre hängmatta i parken än hängpattar till marken
Juice och villy var fetast! bullen fet, diggade dock inte frowdan. men låten i sej var över fet! introt va fan fett kul!
med andra ord karlic är DÖD! DRIP (dont rest in peace)
hahha tackar:D
omg omg, riktigt tungt lagt av alla .. Fast BulleN är alltid min favorit alltså, upp mäyns! :DFast mer upp till BulleN (:
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo