Nicko Mack & DP - Visdomsord
Shuna shuna här har ni en session färsk från fabriken komplett med visdomsord och allmänt flum.http://www.speedyshare.com/384294483.html enjoy! fotnot: fylla och förkylning i mångfald and I'm out!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Yeah ett par natt timmar i studion sånt händer efter en magget kväll ... Peace // DP
Nicko du la det sjukt fett alltså, diggar allt med dig i denna låten! perfekt beat och ditt sjuka flow och texten, rimmen inlevelsen poufff nice gjort av dig ! DP var väl sådär, han höll måttet :)
Jag är faran som lurar i natten!
nicko är galen, flow, text osv. hört bättre med dej dock DP är också ganska nice, lite synd med så tråkig text bara
hets, stress, fest!
Första killen diggades som fan, la allting helt nice. Engelskan verkar inte vara språket som passar andra killen bäst. Kör på svenska istället:) Inte något man sparar men kul o lyssna på. puss
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
nicko är fet.. dp e tööng
o just de.. du är jävligt äcklig också.
aight thanks alla... fyllan fuckar artikuleringen men men ingen som drar ursäkter..:P peace
haha förkyld nicko? uuf.. fet skit boys, keep em coming!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Detta e niice , Nickos röst låter lite annorlunda än vanligt men de va nice som faan dock låg andra snubben snäppet lägre plus att engelskan kan förbättras med hästlängder , liksom det låter skitskumt, de låter som vissa gör sin "Engelska Rap " Till en egen dialekt ...
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Alltid nice texter av Nicko. Flytet var bra. DP - Hade bra flyt, men texten sviktade. Blandat språk diggas ej av mig.
coool grabbar! speciellt när ni nämner den där rapparen l fresh! fett nice. bästa låt ja hört med er haha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha danne :D nicko låter inte ens som nicko, men de va töööngt. dp, diggade inte engelskan bara :( annats tööng
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fresh nicko !
rösten är lite körd eftersom jag varit förkyld hela veckan, murdermode cold.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Galet fett!
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Denna var tyngaste på länge,
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
det vart lite väl lång slutkläm märkte jag, det var inte meningen, jag ville bara höra min röst.
det här va nice yo... introt va dock överdrivet långt som du sa.. haha
krrrrrrrra
du menar outrot! Som förövrigt va asnajs hahaha garva på mig typ. MUSTIGT!
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
najs yao!
Riktigt najs nicko! Beatet passa dig som fan och din stil, aa i love it. Rösten är hur tung som helst! kul att se att du börjat droppa mkt låtar igen. missa inte denna ! svensk hiphop lever igen people! Dp va me soft! Nicko holla at me !:)
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
fett skönt att dom flesta är positivt inställda, det värmer =)
aaah givetvis menade jag outrot.. :)
krrrrrrrra
galet ...... galet
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
ai nicko diggas som fan, fast din röst e skum pga. förskyllning? aja hur somhelst så är din delivery, röst o flow galet fet! keep it up DP - va bra också engelskan kan dock förbättras.. A.G i din panna! (:
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Ruggigt bra låt :D alltid diggat nicko mac, första gången jag hör dp,men det diggades det med :D vad e det för beat ni kör på?? Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
beatet är "times up" med någon jävla lallare, får kolla upp det, until then...
Nicko mack <3 Sjukt bra flow, allting var perfekt :) Keep it ;] Pejz
du står i kön som mitt största fan, men va fan, kan ju inte hjälpa att jag är superman.
nicko skulle vilja höra dej på lite seriösare cheea
-pack you'r bags man, you are a tourist!
nice.
Som sötast när jag ser dina brister.
det kommer lite mer genomtänkta saker inom kort, ska bara bestämma mig vad fan jag ska göra av dom