tMy - Tiden gör ont ( Med Gaaf )
REFF;; Ni ser oss i mörkret och hör oss i skogen/ hör ni dom orden,vi släpper från boken/ ni ser oss i dimman när mörkret har lagt sig/ Du ser oss i drömmen när du har lagt dig/ TMY;; har gått igenom mycke och tankarna dom knasar/ jag lägger en tanke till vännerna jag saknar/ och tjejen som jag älskade av hela mitt hjärta/ allt som har hänt mig har fått mig att börja klättra/ vill tacka dig brorsan för du fanns vid min sida/ jag längtar till sommarn när vi två kan glida/ bara softa med brudar och spriten/ vara singel så vi pissar på bitches/ jag skiter i vad folk säger jag gör som jag vill/ har tagit mig från skiten där allting stod still/ Musiken är mitt sätt att säga det jag känner/ klarar mitt liv så länge jag har mina vänner/ klart det gör ont när man tappar den man älskar/ klart det gör ont när man känner sig lämnad/ men tiden den går och jag ska dra nu/ så alla idioter bara sug min kuk/biiitch REFF;; Ni ser oss i mörkret och hör oss i skogen/ hör ni dom orden,vi släpper från boken/ ni ser oss i dimman när mörkret har lagt sig/ Du ser oss i drömmen när du har lagt dig/ GAAF;; Tack för alla gånger du stog vid min sida/ tack för alla gånger med dig evelina/ vill tacka alla vänner för att ni finns/ specielt till dig tommy,du är min lilla prins/ Tack för alla gånger du stog vid min sida/ tack för alla gånger du trösta när ja grina/ tårar har ramlat för denna tjej/ evelina tråkigt att du måste lämna mig/ många dagar i sträck satt jag i kapphallen/ skrev på texter medans tårarna faller/ men alla säger "ryck upp dig nu gaaf/ men snälla förstå vad jag ha lämnat kvar/ allt jag har bara ramlar ner i backen/ när allt är borta som tåranra på natten/ Tja! detta är min första och seriösa låt.. tja vad ska man säga..? hoppas det gillas! peace http://www.speedyshare.com/939952138.html