Bruno - Inte kan släppa.mp3
ja, ny låt dåra....
mix : Bruno Text : Bruno Beat : instrumental takk takk till ni som lyssnar
klick klick på länk
TEXTEN.
Vers 1 : synonymen av att vara den jag är är jag inte vet vem jag är, men who cares ?// -för du är vacker men trots allt en fitta så jag vill inte veta, du är fan SKÖN att slippa// men jag älskar dig - och du vet om -och du är den enda tjejen som har fått mig le som// världens gladaste person, och jag ångrar mig -alla dom stunder som jag somnat med dig// -men du var fin, du har en vacker kropp -så jag ska inte klaga, du fick mig att må på topp// -iallfall dom stunder som vi var tillsammans men jag insåg att vi inte är gjorda för varandra// så lilla gumman nu tar jag mitt pick och pack för jag orkar inte längre höra ditt på skitsnack// så lilla gumman nu tar jag mitt pick och pack för jag orkar inte längre höra ditt på skitsnack//
REFF : Du är den flickan som jag inte kan släppa du är den flickan som jag inte vill älska// men, jag kan inte styra känslor och det gör så jävla ont när du ger mig dina brännsår//
VERS 2 : jag har dragit med tankar som fått mig på fall, jag har drivit med känslor som gör mig så kall// men en sak som jag inte orkar med är jag inte vill ha dig här något mer// men du är ändå min största romans och för din egen del önskar du säkert allt// att du vill ha mig, att du vill dela att du vill chansa, och rätta dina fel va?//
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
|