Bruno - Inte kan släppa.mp3 ja, ny låt dåra....mix : BrunoText : BrunoBeat : instrumentaltakk takk till ni som lyssnarklick klick på länkTEXTEN.Vers 1 :synonymen av att vara den jag ärär jag inte vet vem jag är, men who cares ?//-för du är vacker men trots allt en fittaså jag vill inte veta, du är fan SKÖN att slippa//men jag älskar dig - och du vet om-och du är den enda tjejen som har fått mig le som//världens gladaste person, och jag ångrar mig-alla dom stunder som jag somnat med dig//-men du var fin, du har en vacker kropp-så jag ska inte klaga, du fick mig att må på topp//-iallfall dom stunder som vi var tillsammansmen jag insåg att vi inte är gjorda för varandra//så lilla gumman nu tar jag mitt pick och packför jag orkar inte längre höra ditt på skitsnack//så lilla gumman nu tar jag mitt pick och packför jag orkar inte längre höra ditt på skitsnack//REFF :Du är den flickan som jag inte kan släppadu är den flickan som jag inte vill älska//men, jag kan inte styra känsloroch det gör så jävla ont när du ger mig dina brännsår//VERS 2 :jag har dragit med tankar som fått mig på fall,jag har drivit med känslor som gör mig så kall//men en sak som jag inte orkar medär jag inte vill ha dig här något mer//men du är ändå min största romansoch för din egen del önskar du säkert allt//att du vill ha mig, att du vill delaatt du vill chansa, och rätta dina fel va?//