Clean Pete ft. Coco Bear - Jag är fattig
Nyinspelad låt! Oseriös som tusen men kommentarer skulle vara härligt! :D Coco Bears första låt! Give it up!
SPEEDY!
Text:
Vers 1 (Clean Pete):
Jag är så fattig att jag plockar tuggummi från marken Och snor köttfärs från charken jag är som ankeln jag lever nära golvet som en skosula det händer allt för ofta att jag ses som ohyra
Jag har en bokhylla som används som säng och sniffar på en stiftpenna, hoppas att bli bäng men det är inte poäng det är lönlöst som torsdagar Att jag aldrig vinner på en lott är ganska oanat
och jag är orakad som king kong mitt liv går upp och ner som bollen i ping pong Går på dass raggar fnask i ett enda kast i storstan Käkar mask luktar kasst och är socialt Ovan
Jag är på span för varje gång nån lämnar en meny och käkar den gott och glatt för jag är inte blyg Men gissa vad som hände en dag, jag hittade tialott! Och gissa hur mycket jag vann? jag vann inte nåt
Ref (Clean Pete):
Jag är fattig Jag är fattiiiiiig
Jag är fattig Jag är fattiiiiiig
Vers 2 (Coco Bear):
är som bananskal för jag är jättehal Och jag bor på gatan . men jag trivs . för jag har inge val jag är ganska smal för jag är undernärd Med andra ord är jag troligtvis ett unket sär
Men jag är här och jag lever ju för igår hittade jag rester av en fondue Härliga tider tycker jag Med min mastodantpenis finner jag stort behag
jag är misstag och käkar pissmat En gång råkade jag svälja rent bikarbonat Det är sant! Jag skojar inte som en mytoman Med mina äckliga mökar kan jag bli en pyroman
Kommer va fattig tills livet säger schack matt För jag kommer käka en katt och få en hjärtattack jag är kattallergiker men det skiter jag i kommer käka avfallet från kloakindustrin
WWW.MYSPACE.COM/CLEANPETE Check it!
|