Maketo - Sista Lövet [Försenad]
Shoo alla!
Denna låt skrevs för ett bra tag sen, när löven föll från träden =P
Men jag reccade den idag iaf =P..
Handlar mestadels om hur jag mår för tillfället, och delvis om hur vinterdepprissioner kan dyka upp runt hösten..
Rap: Maketo Text: Maketo Mixning: Maketo Beat: VTZ - Mama told me.mp3..
Kritisera konstruktivt... hoppas att ni kan se och förstå det denna gång ;)
KRITISERA KONSTRUKTIV !!!!
Länken har ni här!!!
Länken har ni här!!!
Länken har ni här!!!
KRITISERA KONSTRUKTIV !!!!
Och här har ni texten:
Reffräng//** När sista löven faller så försvinner allt vackert När sista löven faller så kommer jag att falla tappert jag hoppas att ni hör det jag viskar nu för jag har förevigt gett upp ey lyssna nu När sista löven faller så försvinner alla skratten När sista löven faller så kommer jag att tappa takten jag hoppas att ni hör det jag viskar nu för jag har förevigt gett upp ey lyssna nu Reffräng//**
Vers 1 jag tittar ut o ser, sista lövet falla ner jag orkar inte kämpa, jag vill inte blöda mer jag försöker att se någon typ av livslust jag va allting med dig, bara en enda kindpuss du slängde det vi hade, jag vänder mig i natten jag trängs här i branden, ja vill inte hämta vatten jag hatar att jag fortfarande älskar dig jag hatar att jag någonsin ens träffa dig du va min första kärlek, och du såra mig två gånger känner mig blåslagen, känner mig ett me de grå molnen det skulle inte förvåna mig om du skrattar åt låten för du har inget hjärta kvar, jag faller ner i båren att du redan efter två veckor är sugen på en annan skulle inte förvåna mig om du har ljugit om allt annat Jag Hatar att jag älskar dig Jag hatar att jag saknar dig jag hatar att jag träffa dig jag hatar att jag hatar dig
Reffräng//** När sista löven faller så försvinner allt vackert När sista löven faller så kommer jag att falla tappert jag hoppas att ni hör det jag viskar nu för jag har förevigt gett upp ey lyssna nu
När sista löven faller så försvinner alla skratten När sista löven faller så kommer jag att tappa takten jag hoppas att ni hör det jag viskar nu för jag har förevigt gett upp ey lyssna nu Reffräng//**
Vers 2 jag hatar att ja
Soon in your Fridge, mofo..
|