IQfemtio2 - Allt ljus slocknar nu (Prod. J Mumps)
Japp då var det dags igen, satt hemma... Hade försovigt mig som vanligt, hittade en liggande text på datorn. Jag frågade om jag kunde recca hos honom. Jens satte sig och började kötta ett fett beat. Jag sprang över och reccade, och här är resultatet!
Rap : IQfemtio2! Beat: J Mumps!
IQfemtio2 - Allt ljus slocknar nu (Prod. J Mumps) <---- Låten!
Texten
Vers 1: Det är så mörkt att inte ögat ser, allt ljus det slocknar nu för känslorna dom slits itu, och hennes hjärta pumpas ut allting på en minut, hur kunde detta hända flickan valde mörka stigen, nu kan hon inte vända
hon ångrar sig så djupt, med minnen innerst inne ser hon världen tona, allting tystnar, allting blir till inget det var en evighet, men nu är den över hon springer hem med tårarna på kinden fast hon blöder
hon trodde allt var slut nu, men det är bara början för natten allting hände, ja den kan inte glömmas det var en riktigt skräcknatt, det gick från ljust till bäcksvart med tårararna på kudden, bränns nu ärret fast i hjärtat
hon går från världens gladaste person till ett skal nu vet man att hennes liv aldrig någonsin blir bra för allt hon kämpat för, ja det rasar ner hon får nog av livet, hon vill aldrig mera leva mer
Ref 2x: Allting är fel och ingen ser henne alls vad gjorde hon för fel, det gick rakt ut, och alltig som var sant blev falskt ett minne som blev för stort, hon klarar inte mer hon tar sitt liv för minnet som hon aldrig mer vill se
Vers 2: nu har det gått ett år sen händelsen, och livet sviker henne flickan hon var 15 år, på fest med alla sina vänner där träffar hon en snubbe, och han var snäll i början men allting gick åt helvette, för allting börja snurra
hon kände sig så himmla trött och hon var jättesliten hon sa till mamma, lovar att vara hemma prick på tiden men det var inte så det blev, hon fick en smäll på vägen hon kunde inte se, hon led och sen så tona världen
hon hade lovat att va hemma prick på tolvslaget men helt från ingenstans så blir hon våldtagen och alla hennes vänner, vart är dom någonstans? hon bröt ihop när hon kom hem, nu bor hon på en vårdanstalt
med dessa djupa sår, så läker inte tiden hon tar fram en bild på mamma, sen så tar hon kniven hon säger förlåt för något som någon annan gjort och sen så skär hon sig i armen och lämnar denna jord
Ref 4x: Allting är fel och ingen ser henne alls vad gjorde hon för fel, det gick rakt ut, och alltig som var sant blev falskt ett minne som blev för stort, hon klarar inte mer hon tar sitt liv för minnet som hon aldrig mer vill se
Kommentera!!!
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
|