Glidish - Ohhh oh tjoo softade i studion idag och slutresultatet har ni här då,,dock missnöjd me reffen=/ men jag hoppas att den funkar iaf!rap:glidishmix:glidishbeat:freehttp://www.speedyshare.com/324775949.htmlwww.myspace.com/glidishenjoy!
ah yeah ja flyter de bramed ett club club beat klart ja skryter min radför hela dagen blir skön så fort ja glider min grejja svänger flowet som en rockring,skiiner okejboow å du vet hur ja gör de härför att glidaren är back och tar över svärsvenska hiphop scenen är seeg idagmen inte konstigt när dom spelar mange schmit som fanalla som inte dansar är våldtäktsmenja ligger hellre hemma själv med en porrigtjejahh kom igen för vi glider bramånga fittor som ja vet tycker ja skryter barsmen men kan bero på nåtttyp de ja säger stämmer in och dom är oskuld dockha,ja reppar hooden 0243skaka röven på golvet för ja skiiner bre
för ja glider på scen när ja tar dig tillbaksbara checka min rad när ja flyter de braför de yeah yeah glidmbara ohhh ohlangar hittsen i sverige så koom kom
för ja glider med stil när ja flyter på barså de kallas tekning för å flyta som jaglangar rader ut i sverige för dom diggar mitt skitoch har de hänt nånting måste va gg glidbeatet är klockrent,stilen e braå mitt flow är perfekt,när ja reppar idagmen nu förtiden börjar sverige bli ganska tråkigtnär dom diggar sånt som fronda som rappar dåligtglidishbara bouncar på beatet å skiner på spårhypa mitt shit när ja glider på scenär den enda av er som får cash för de yeahohh kom kom låt mig testa dig framdu har en söt göt göt som bah ropar mitt namndu kan följa me mig hem och vi myser okejvi kan checka en film å de blir upp till dig
thx,,a ja vet main kände att ja skrev skiten lite för snabbt blir så där då,,men tack!
kan hålla med om att glidish bajjtar äset av sig, för om man översätter texten till engelska så whoops så har man fått 50 cents låt candy shop, eller adam tensta om du nu vill....Och nu till låten som jag tycker är... bra.. skönt att du kör lite smått kaxigt/skryt-aktigt och inte slow songs som jag hörde av dej för inte så länge sen... en riktig time to get happy and excited- låt...och en av några saker som jag känner är lite tråkigt är att du får 2 verser vilket gör att det blir mindre glidish? ajtt hittar inte så mkt att klaga på.. beatet låter som kebabrepublikens-beat mixat med den där med timbaland.. men inte mkt att klaga på de e rätt nice de med om man nu gillar det!
ska sluta snacka skit så och avlsutar det med att när pingviner kollar på flyplan ramlar dom bakåt... ni kanske inte tror mej.. men så är det :/ Jag kan inte göra så mycket åt saken---