I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dudde - Diss till volym & tusse

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-27 23:03

Dudde - Diss till volym & tusse

shaa. detta är nog sissta låten som jag langar här på whoa . och detta är en diss / svar .
och jag kommer sluta lägga upp på whoa nu . för att folk säger . komigen lägg upp låten på whoa . fan alla kommer digga denna , och sen så får man typ 50-100 nerladningar men bara 1-5 komentarer . så. vi får se hur det blir effter denna dissen/svaret.

låten--->http://www.speedyshare.com/388356262.html

komentera görna låten . tack i förhand.

Peeejz//Dudde

www.znapmusic.com/dudde/

2008-01-27 23:05
Den va fresh :D

låt mig va med o slakta dom dåe:D
Besök: www.ZinKim.se
www.aRii.inc.se
www.Mickhype.info.se

2008-01-27 23:08
Mjo låten var väl sådär.
Låter som om du anstränger dig för mycket, chilla lite.
Visserligen är det en diss, men var lite mer avslappnad & kaxig..Så kommer du låta säkrare också.

Och för att påpeka det du säger med att whoa ej langar kommentarer så kan jag förstå dig.
Folk är för oseriösa.

Peace out!/
Platinum/Rischoo!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-27 23:10
tack tack . klart du får va med . om dom svarar ;) tack . rigge . tack hehe . ska tänka på de':)
www.znapmusic.com/dudde/

2008-01-27 23:10
den e fett nice

+++++++ volym och tusse = knäckta, noobs
http://www.speedyshare.com/548428467.html

2008-01-27 23:12
haha. tack bror:) Upp whoa
www.znapmusic.com/dudde/

2008-01-27 23:22
Snart är det väl alla mot Volym?
btw. Är inte VOLYM deras crew? eller har jag missförstått allt? aja.

Beatet har jag kickat på. nana.
Oj jävlar vad ansträngt det låter.
Dudde, nej jag gillar inte det du gör.

Volym"och Tusse" om det nu är så äger dig, enligt mig.
bla.

2008-01-27 23:24
bull skit
A.C.A.B

2008-01-28 00:09
Detta sög fet jävla balle!

Mixningen är obekväm, texten är riktigt keff, rimmen suger.... Och när du försöker rappa "snabbt" så flummar du bort dina ord och det blir alfabetet baklänges eller något... Nej fyfan, köp dej en korv lr nåt bondläpp!
www.samyprod.com

2008-01-28 00:17
tack :) tack :) tack . haha jag är ingen bonde asso :P
www.znapmusic.com/dudde/

2008-01-28 01:44

Påtal om att suga kuk el vad du säger! Låter som om du har ett lår i din hals...Riktigt dåligt, som nån sa där upp det låter riktigt dåligt när du försöker rappa snabbt! Och du sluddrar själv jävligt mkt så tänk på vad du säger! Fan enligt mej så borde det vara olagligt att vara så här dålig, ännu en orsak till vrf sverige rap dör ut!

//Oneunder

Bless

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-28 04:30
Visst jag kan också vara en riktig "hater" men ändå.
Låt grabben köra sin grej, han lär sig tillslut.
Visst jag diggar inte heller, men jag tycker grabben utvecklats om man lyssnar på mycket äldre saker.

Även om ni inte gillar så ge honom konstruktiv kritik så att han vet hur han kan förbättra det som ni ej diggar.
Känns väl nästan lite onödigt att bara droppa ett inlägg som enbart innehåller "du suger". Eller?

Jag har redan gett kritik till denna låten, men lyssnade igen & kan ge lite mer.

Som jag sa innan så låter som att du anstränger dig för mycket.
Men försök att slappna av mer, var lite mer laid back, men fortfarande med en attityd.
Gunga med i beatet, stå vid micken & bara gunga till beatet innan du kickar, bara för att komma in i det soofta stadiet.
Jag har inga direkta problem med din röst i övrigt, jag tror faktiskt att den kan låta riktigt sooft när du väl lärt dig att hantera den bättre.
Du kommer lite off i låten, men det kan hända alla, du är iaf mer on beat nu än förr.
Och gällande mixningen så testa på olika saker innan du släpper ut låten, exprimentera fritt & testa dig fram tills du kommer till nått som låter sooft.

Sen kan jag påpeka en sista grej. Försök att flow variera lite mer, blir roligare att lyssna då.

Aja, keep up the work & låt inte folk trycka ner dig i skorna.

Peace!/
Rigge!

2008-01-28 07:50
hm kan inte säga att du tar honom, men mer övning så kan du bli nått,
Hojta till Så mixar jag!
http://www.myspace.com/raayb

2008-01-28 08:23
Vare bara jag som hörde det där hacket i beatet?

tycker att du dissar dig själv när du säger att den andra snubben är off, för det är du med. Samma sak med att man knappt hör texten. Du borde dra en diss mot dig själv istället.

2008-01-28 09:01
haha teck tack alla:P ööh jag sludrar int .....:S ...... de är nog bara du som hört nåt hack i beattet . för när jag lyssnar igenom låten så är de inget hack :S tack . peeejz//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/

2008-01-28 10:19
Aha,,Du har rappat 4 år? snälla?Du borde vara mycket bättre vid det här laget, Och Volym är vårat crew det är ingen person.
sen det var bara 1 bar som var till lilla edet och 2 bars till Dudde sammanlakt, Restan var ironi
Gillar inte mixen häller
Sen det här beeatet har några snorungar dissat mig också så gillar inte det:P

Neej tyckte den inte var bra, hade förväntat mig mycket bättre av dig//Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2008-01-28 12:09
njaa 4 år är de inte direkt:P jag har holt på med musik i 4 år . men inte rappat . jag har rappat seriöst i ett och etthalvt år nu . och jag blir bättre och bättre . okeej . jag trodde att ni kallade er för volym och tusse.:P men men jag la inte ner så mycket tid på de . för igentligen så holler inte jag på att dissa folk och sånt :P men aja nu är de iallafall gjort . btw tack :P:) peeejz//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/

2008-01-28 12:18
dudde P17 - du sluddrar som fan å verkar off
www.samyprod.com
Rappare

2008-01-28 12:25
mja så kefft tycker jag inte att det låter? visst rätt simpla rim, några flowmissar å så men va fan... har aldrig gillat de där "volym" men vet inte vem som skulle vinna ett "beef"... men men så keff va den inte hehe.. peejs
Poet

2008-01-28 13:03
"skulle du sno min flickvän"
fråga.. vem vill sno kidoos lillesyster?
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2008-01-28 17:23
LilleSyster? ahahhahaha lär dig svenska din ägliga hora spades..
Hojjta för Collab ...

2008-01-28 17:49
tack alla . :):P haha spades du är såå rolig . inget jidder i tråden tack?
www.znapmusic.com/dudde/
Rappare

2008-01-28 18:09
detta var det sämsta jag hört på länge, ingenting stämde och det skar i öronen på mej.
Träna allt!
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!

2008-01-28 18:31
"knullar din morsa" - p14.

2008-01-28 18:46
KidooMusik P0
LilleSyster? ahahhahaha lär dig svenska din ägliga hora spades..

ägliga? menar du Ägiga eller Äckliga? Kidoo, du och din syster låter likadant.  Det är en sak som irrterar mig.

Lär dig svenska.
bla.

2008-01-28 21:08
eey du hadde p15 . snacka inte skit om min brud . för då kommer du få smäll som faaan . . skaffa dig ett liv istället. komentera låten istället för att komentera andras komentarer ...................................................................................................:@
www.znapmusic.com/dudde/

2008-01-28 21:16
slööööööder o ligger off...
4/20 24/7

2008-01-28 21:29
dudde: detta var under mina förvöntnignar faktiskt...
           som någon sa så låter du för mkt ansträngd.. ta de lungt å få in en sköön attityd..
           inte hört deras men tycker du presterar långt under vad du kan som du visat i andra   
           låtar.. skit i dissar å gör seriösa låtar mycket skönare;)

peac bro! take care.

2008-01-28 21:31
MEN ERA MAMMOR E KEFFA, HAN KNÄCKTE DOM..............

PZZZZZZZZZ

2008-01-28 21:36
Momiz P16  : tack . okeej:P ska langa nån sooft låt snart . ska bara köoa de nya mixerbordet i veckan . sen låvar jag att de kommer nåt sköööönt:D ...... arben . hahhahaha tack för komentaren bror . peeejz //Dudde
www.znapmusic.com/dudde/

2008-01-28 21:43
Säger du; ARben din cs nörd.

Tusse o Latti (volym) äter ju upp dudde
4/20 24/7

2008-01-28 22:17
Ärligt, rösten förstörde allt

2008-01-28 23:59
hehe tack . komentera låten och inte andras komentarer..................................
www.znapmusic.com/dudde/

2008-01-30 15:19
Användaren är inte inloggad FeLix_ P15

ja har lagt enr med cs.. (säger vi )
 känner ja dig?

2008-01-31 14:48
Dude detta var tungt!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2008-01-31 15:25
Bra. KEEP IT UP!
siiimonn