Fatih, Iffe och kS - delade tankar
yO! Fick i uppdrag att slänga upp tracket åt dom. Lyssna och släng lite kommentarer. Vers1: Fathi Vers2: Iffe Vers3: kSTanka Här!
Don´t mind me, just cruisin´.
tkr alla var grymt sköna. denna låt måste få ett FETT JÄVLA UPP! peace!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Thx Boys, Upp....
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
så jävla feet..kS har ja alltid diggat, resten var fan helt okey alltså...denna kommer pumpas ett bra tag. UPP FÖR HELVETE WHOA! Peace/B
Riktigt nice! kS maaaan.. kul att höra nytt skit med dig! ni andra diggade jag också! UPP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har alltid gillar kS låtar, men den här låten var det faktiskt Iffe som var tyngst. Fetbra text och skönt flow, till Fatih: Tung vers mannen, det ända jag kände var verbaltöverflöd :) Lyckad låt!!
La Familja - Sticky icky GW
hm, det är nått i de som påminner mycket om cunninlynguists.. eller? får mig att relatera till nått iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
fett bra gjort grabbarna
Bra gjort!
www.Myspace.com/Danilbeats
den va fan fett skön :)
ääsch du yrar!
Riktigt bra. Kul att ni kör 8 bars var kontinuerligt. Faco har utvecklats mycket sedan jag hörde han sist!
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
tung skit
work some magic
jag tycker den här va fet!
sköön, KS är nivåer högre än dem andra dock. men fett av alla tre! vem har proddat btw?
hets, stress, fest!
Sjukt fett! kS är tyngst på låten, iffe är också tung!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
sköna alla 3. kS svinbra som vanligt. tumbs öp !
langa mer säger jag bara, fett
Kmr mer, håll ögonen öppna =)
Fett skön men ni tog mitt beat jag ska kicka på idag så jag är jätteledsen nu
öpp!
http://www.myspace.com/sps451
sjuukt feet , Ks är fan grymmast
Denna låt e fett nice ... ladda hem. broshan du har värkligen lyckats... hoppas det blir kontrakt snart :P
va heter beatet?
hets, stress, fest!
Fet låt! Gött att höra ElFaco igen. Du utvecklas hela tiden! Diggade KS mest i denna även fast det var första gången jag hörde dig. En jäkligt soft röst och din text är väldigt bra med. Riktigt nice, killar! One love, Yez.
One in a milli-on.
bra låt.. skön laydback... fathi... tyckte det var Elfaco... kul att höra dig igen desamma gäller kS.. skön mannen.. iffe lite ny för mig.. men sköön som fan.. Upp för detta//OWEEE
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
fet låt riktigt bra .... i like it kS är lika fet som vanligt.. bless
måste ba säga att jag diggar låten grymt.tycker alla lägger det riktigt tight! kS e ju en personlig favorit men tycker ni andra la det mer än okey! Måste ba fråga vad det e för Beat ni kickar över? tycker det va grymt härligt iaf Big up! (sorry skrev samma kommentar på eran night session,men var denna ja egentligen syftade på...)
så att hålla mej borta är mitt enda sätt att älska dig
Riktigt fett detta, mer sånt här!
ks är grym, han borde droppa mer bara, super bra! Puss
Digger Iffes vers här, riktigt fet !! upp!!
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
öpp!
http://www.myspace.com/sps451
Det lät grymmt Säger samma sak vad är det för beat ni kickar på ??