Trixan - Mitt tidsfördriv
Hejsvejs! lägger upp en ny skön låt från mej nu ! Komentera mer än gärna, för den är lite annulrlunda, jag blandar sång & rap i verserna :P Listen, enjoy, coment
LÄNKISH!!
Refräng: (x2) Jag tänder en spliff och bara tar det lungt // Ringer mina grabbar och vi pratar strunt // Skrattar åt allt och bara skiter i // cannabis, det är mitt tidfördriv //
Vers 1 Folk i min ålder dom går till plugget // men jag sover hellre, eller står i duschen // Varför ska man leva som alla andra // när man kan, sitta ner och mecka upp ganja // Jag vill inte gå upp sju, varje morgon // jag vill hellre ha kul och ge han en omgång // Jag går inte i skolan, och jag har inget jobb // så jag får nog försörja mej med en bingolott // Eller varför inte spela lite poker // så jag får råd att köpa mina droger // Jag röker, röker tills ett brandalarm startar // och tjuter högt som fan tills grannarna vaknar // dom skriker: sänk musiken och det luktar brajj // jag bara skriker: Fuckyou, jag pundar knark // jag knullar allt, mannen jag skiter i // jag ska bara blazea, meckar upp en liten bit //
Refräng: (x2)
Vers 2 Jag ligger i soffan, och dricker min vodka // tills den är borta, och spliffen har slocknat // Ja, det är precis så min dag ser ut // det är ett vanligt rus, folk säger: Jag vill va som du // men låt mej va, för jag älskar mitt gräs // att bara röka, chilla och sväva iväg // Jag bara zappar, mellan mina tv-kanaler // och kan knappt fatta, att jag är ledig idag med // Jag röker för att, spara på kraften, vill bara va vacker // och om du säger "knark är bajs" kan du ta dej i arslet// Sjunker ner djupare, slänger benen på bordet // bara softar, känner segern i blodet // jag lever för ordet; weedishsmoker // och om det inte legaliseras blir det aldrig fred på jorden // För min bästa kompis är jämt mitt gröna gräs // det här är J-town och vi är ständigt höga här //
Refräng: (x2)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka tills den är borta och spliffen har slocknat
|