Bruno - Det här är mr.B [Feting]
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
ja, nu vart det cp stört igen då ajja, ny låt med mig, en feting;D haha, här är länken LÅTEN Text :
Bruno Mix :
Bruno Beat :
Instrumental allt annat :
Bruno
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
bästa du lagt hittills lätt.. fortsätt så här!
hahaha beatet från låten du diggar mest hahah aja till låten då den e riktigt bra tkr jag:D btw först:D
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
Ah, jag älskar det beatet med den låten som är, så det är ett minus brushan, men det vet du redan. Lätt bästa du lagt trots allt bror. Skön låt! ;)
beatet va fett, men det här är nog din bästa låt, mkt guut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett :D
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Producent
2008-01-22 22:59
Fett, Bra text, utveckling solklart ! Nice gjort helt enkelt Fett med Respekt, Joutzen
Flyger fritt, landar platt
thx för kommentarerna allihopa:) UPP !?
fett nice : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skön låt MR B ;)... fortsätt så här. så blire nåt i fortsättningen ;) Btw, älskar du min mick ;) Peach and love from your bro
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
garvar som fan när du gör den där jävla effekten xD haha. annars vare najs. fast tycker du ska lägga lite mer tid på allt. Mixningen är skön :)
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
Kan man få text så man kan följa med?=) Skitfett f.ö. !
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
pungråttans återkomst 2 ^-^
Vers 1: det här är B,R,U,N,O leverar skiten hårt i min hemmastudio// käkar rappare, på rappare på buffe vänder skiten upp och ner, men jag vill ha MER// och dina jävla dvärgben räcker inte långt om vi ska mäta våra storlek// för om jag lägger micken på hyllan blir det ett sjärnfall för den dagen jag lägger av blir hela världen kall// och du kan säkert lista fram att att mr.b är kungen och övermannanrnas man// tonvis av lager i mina sissta andetag lägger det fetare än vad du gör, bara din rapp som förstörs/// och mitt rimblock är stort som saharaöknen och du vinner inte över mig men bara försöker// för alla vet att jag är så nice och tight som mamma inte är när jag packade bajs// REFF: det är här är mr.b när jag glider in på sceeen när jag knäcker dina ben,ditt jävla cp-fel// ooooh, jag bara stampar in// Vers 2: en-en-en-en-en gång till jag bara droppar in som din simpla rim// jag lägger det fett som en bredbands kabel medans du söker guld i en fet mans navel// ni försöker bara, men bait är det enda ni kan era strandsatta fittor ni kommer ingen vart// och du försöker vara jag, när du går runt stan men sluta upp för fan, finns bara en bruno man// framgångsrik och populär alla vet vem jag är// så fatta nu vinkeln 360 grader rakt i dina speakers// och jag vet, (jag vet) att jag är mr.b för du är inte fet, när jag går lös på scen// så backa nu bak, jag är maddafakka och du rappa, för du brås inte på din farsa// och UPP!
upp ffs
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
Upp !?
riktigt skön låt! grymt skönt beat! bra b,r,u,n,o! ;)
Tackar, kvarre, men UPP !?:O fan. vill ha lite kommentarer nu!:D
bravo :) diggade den andra versen mest asså, bland de bästa du har gjort bruwno