KRB - Ber dig
Tjeeenare. Lite kort och gott. fick ner lite tankar om en flicka som jag har tänkt på ett tag. droppa gärna en soft comment boys. uppskattas som fan
KRB-BERDIG (Vänsterklicka)
vers1 du ska veta att jag saknar dina läppar gumman snälla le mot mig för jag betett mig som en skam. även om tiden är förbi så ska du veta att saken är den att våra stunder förblir ett skratt jag kanske är lite gammal för dig men tänk om jag visar mina känslor med riktigt bra sång. varje gång jag ser dig så försvinner all min stress jag blir lugnare inom mig och du är mittt hjärter ess jag får panik när jag insåg att du mådde dåligt kanske inte var mitt fel men vi hade aldrig tråkigt kan beskriva oss två som en riktig kärleksroman en dans på rosor, två änglar som är sänt från ovan för utan dig hade jag aldrig börjat skapa min musik du hjälpte mig som fan med att skriva min lyrik! eftersom du alltid har stöttat mig min vän så ber jag att du stannar oavsett vad som händer sen reff min kärlek till dig ber dig, stanna hos mig livet utan dig skulle vara skit allt jag ber om att du kommer hit för jag vet att du kommer alltid stanna hos mig
vers2 om du inte var hos mig vad skulle jag vara då för utan dig så hade jag aldrig levt endå mina tankar sprids av ett brustet litet hjärta säg aldrig farväl om du inte vill göra detta till det värsta säg aldrig farväl. jag minns när det var du och jag
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
|