Brodin - Love thing (Session)
För att fördriva lite tid så spelade jag in min första "låt" på engelska Det var kul, en liten utmaning. Hade inte äns tänkt släppa denna låten, eftersom det var mer som en kul grej, har liksom ingen erfarenhet av det här med att rappa på engenska. Men varför inte, folk vet vad jag går för i vanliga fall, så denna kan jag väll bjuda på :P Här är en länk för er intresserade : Brodin - Love thing (Session) Uttalet VET jag att jag måste öva på, självklart, har aldrig kört på detta språket förut, så kommentarer om det behövs inte! :) Tanka & skriv något iaf! På detta beatet kommer den en svenskbanger med Vilsna Individer inom kort.
work some magic
Lät bra faktiskt, har inte mycket mer att tillägga. Kör på bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lyssnbart iaf! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
digga skiten brodin blir aldrig besviken på
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Uttalet VET jag att jag måste öva på, självklart, har aldrig kört på detta språket förut, så kommentarer om det behövs inte! :) precis, annars var den tok najs!! bra flow härlig röst som jag sa innan!
Lyricist
2008-01-19 21:46
Yeah! Jag tycker det var skön lyssning. Tror att du kan bli soft om du ger det lite tid och blir bekväm/säker med att köra på engelska. Nice!
skön låt ! :D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
nice sound, bra flow. men uttalet var inte helt 100, men det är cool.
www.myspace.com/marcuslarsson
Uttalet VET jag att jag måste öva på, självklart, har aldrig kört på detta språket förut, så kommentarer om det behövs inte! :)Tack för er tid alla!
work some magic
Tycker den var soft! naajs
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
tööööööööng duktigt broder
Moderator
2008-01-20 11:24
Yeah, du vet vad jag tycker brorsan! detta är riktigt tight.. rösten e nice som fan som alltid... passa riktigt bra till beatet... flytet e oxå riktigt nice.. å ja, hade uttalet varit bättre hade detta kunnat vara vilken rnb låt som helst på radion i mina öron :)
Well well du vet vad ja tyycker detta e fett som fan och precis som det sägs där uppe ere bara utalet som behöver nötas på ;) Men Annrs e den gaaalet feet ... UPP WHOA !!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Naj du.... detta var skitbra :]. Fortsätt så!
nice nice,,, keep it up... lät bra
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Broddan gör fan bra skit asså, det är bara uttalet som du redan vet som sänker låten, även fast du skrev att man inte ska kommentera det så måste jag! asfett overall!
yeah de va nice faktist...
krrrrrrrra
Kul! Tack! Upp!
work some magic
som jag redan har sagt förut, riktigt bra asså!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Ditt röstläge är sådär perfect det bara går till denna feeling!
omg, jag diggade väldigt mkt .. upp förfan! (:
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo
tuung! Diggar din röst som fan! keep it up!
www.Myspace.com/InsoMusic
thanks dudes
work some magic
fett tungt bror du vet redan vad jag tycker så behöver inte säga så mycket mer..
Tycker de här va bra faktiskt! skön känsla raktigenom! Soft flow! utalet går ju alltid att slipa på och du vet om det själv så det behöver ju inte på pekas! :) Tack för mig!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
håll dig till svenska, de e tightare med dig då :) pejz puss
Peace out, get laid !<br><br>
de e tajt mannen :) fortsätt kör på engelska så kmr utalet också sitta efter ett tag :) men låten e nice :)
roligt! tack alla som tar sig tid & lyssnar.
work some magic
jora, detta var fan nice. är inte så super bra på engelska men. haha, det låter bättre än jääävligt många här på whoa!:) fan, diggar dig brodin.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
diggas , den var fet .
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
texten är tung och du flyter grymt! ska inte klaga på din engelska för jag skulle aldrig kunna göra det bättre, haha.. man hör allt du säger iaf, och det tycker jag är det viktigaste! Som motti sa, din röst är gjord för beatet! Fortsätt droppa låtar på whoa, peyz!
tack b & b!
work some magic
This file has been downloaded 293 times Runt 30 kommentarer om man bortser från mina egna. Kom igen nu :)
work some magic
första gången ja hör dig... me like skönish
mys brodin
www.myspace.com/naturmusic
tackar, skoj!
work some magic
har inte hört dig på engelska förut, men det var bra skit!
tack gubbar
work some magic
gillas inte så mycket faktist :(
https://soundcloud.com/mendelsonbits
synd där!
work some magic
sissta uppen :)
work some magic
Skön mixning och tvärsoft låt. Vad kör du i för program mannen?
Tack! Jadu, jag kickar i acid 4.0 belive it or not, det progget e typ från nångång på 90talet. Finns 3 uppdaterade varianter av det. Men jag diggar 4an :)
work some magic