The z - Player ( kritik )
Hittade ett soft , lite ovanligt beat som ja kicka på. Vart ganska nöjd
kritik!!
http://www.speedyshare.com/145416874.html
txt
jag vet inte vikket datum men de va nån gång// inte så länge sen, men de känns som de va någon gång// en evighet sen, som du satt hos mig o va glad/ de hade blivit du och jag en vanlig skolda kanske fredag// ja mådde skitbra, för du sa att du älskade mig// jag sa: jag älskar dig, men ja bara falsk inom mig// jag visste innerst inne att jag bara playa en tjej// Du va inte inte min tjej, bara en toppengrej// nått som ja lekte med, bara va dum emot// Jag va ett hot jag sa de lugnt , gav bara blod och bara log// Min kärlek var gömd för de va bara en sak ja tänkte på// Jag vill inte säga va de va men ja tror att du förstår// Vet inte varför jag e som jag e, Nått som gick fel// Du kanske tog mitt hjärta, men bara en hundradeL// När vi träffades glömde jag att säga hej// Förlåt lilla gumman, men jag tycker inte om dig//
Reff: Så du ville veta hur ja börja känna// Du trodde att de va hos mig du hörde hemma// de va hos mig du hörde hemma// Du trodde aldrig du va den ja skulle lämna// x2
Jag har typ glömt vad du heter, vi va väll på nån fest// Jag leker lite fjortis, me ja borde tagit alkotest// För du verkar ha ångest och de mitt fel// Men ja e född till den ja e och livet e ett spel/ Jag lever för dagen, orkar inte me ditt tjat// Klart man blir gladare när man dragit ett ölfat// Så du borde undvika mig när ja fått i mig nånting// För när spriten finns, flyger ja som tingeling// Jag kan ta va som helst fast att du e dum// ja e dum ja me, men just då känner ja mig kung//* (Så) Jag ångrar mig efter, men kan inte hjälpa det// varför ja tänker så, de e ingen som vet// Du vet, att ja rättar mig nu// lägger de bakom, säger den saken
jag har också varit kär// Och de en tjej ja älskar nu, hoppas att du vet vem du är// ( hihih )
peace
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost
|