Kaggen & Motti - Ge mig en mick (med Toni-Angelo).mp3
Tjena sho! Kaggen o Motti hooka upp med Toni Angelo direkt från 026 och är nu här med en banger! Vi blev alla mkt nöjda över resultatet, så det vore kul om ni kunde skriva vad tyckte!Direktlänk! (Högerklicka spara mål/länk som)backuplänk (speedyshare)backuplänk2(speedyshare) Reff: Kaggen o Toppen Vers1: Kaggen vers2: Motti vers3: Angelo Mix: Kaggen beat: Nått vettefan
först lol =o
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
låten var fett soft=). fasst mixxningen lät knasig på nåt sätt =S
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
2a då :( vad nu meninhen med att va först är :P ska lyssna nu...
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
fan va segt mitt internet är... får lyssna imån ist hah för ska sova nu
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
"geee miig en mick" låter tvärsoft i refrängen! skön mix & riktigt fett beat! verserna är helt okej, men det ända som kanske märks av är att Kaggen & Motti har en aning mer attityd, men texterna är alla bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mkt! =) Någon mer? =)
Haha i början av låten trodde ja det var värsta lovetracken, men de visade sig snart att så va de verkligen inte :) Denna va fet tkr jag. Kaggen; La den helsoft. Diggade förstaraderna as hell ! Som vanligt så e du helcool på beatet. Motti; Åja här kommer motti och lägger de tyyngt. Digga ditt flyt extra mkt på vissa ställen. Angelo; Aldrig hört/hört talas om, men hans flyt va helnice och rösten va skön. Har ja rätt om jag tror att han inte va helsvensk? Pusspuss.
yeee.
8ball_ P21 Tack! haha skenet bedrar! ... jo du har rätt!
jadå, då kommer jag här igen... Tkr inte detta är bra asså, way 2 mainstreem för mej asså. Reffen va tråkig inget jag fastnade för. första versen, jodå låter helt okej för din nivå asså ungefär detta jag tror du kan prestera för dom som diggar dej diggar säkert detta. Andra versen, du har utan tvekan skön röst men du flowar rätt halvtaskigt och snubblar på orden känns det som. Mixnigen låter även rätt mysko, passar inte din röst riktigt. Tredje versen va sämst, digga inte på ngt sätt. låter som snubben sover när han rappar, noll inlevelse typ.
hahaha
Fett skön låt mannen och beatet med var gryymt peace out från sundsvall city 060 fo sho
Larf! aaah det är för mainstream, vi borde hålla det äkta o rappa på konstiga beats om weed o morfin... då äre äkta som fan tack för din tid iaf
okej boys, yeah reffen kan jag inte neka till att den va okej, iaf, skön mixning på den o så, Kaggen: ska vara ärlig nu asså, vad ere med mixningen? i vissa fall hör man då inte ett ord av vad du säger, det låter inte riktigt bra med mixningen där asså,text o så ah det är väl det vanliga,valiga röstläget med, har inte bestämt mej för om det ska bli ett plus lr minus på det,jag diggade dej mycke mer när du började rappen lr vad man ska säga, låter mer som att du övermixar din röst nu för tiden,vet inte varför men :/ Motti: mja, rätt sköna rader, man hör dej bättre, men tror att jag hört mycket bättre från dej, vet inte om jag kan säga så mycket mer än så om dej,men ditt ljud va inte heller så bra mixat nu tycker jag!! Toni: jag har inte hört nått från dej sen dömda i tag-team tror jag, haha, och då diggade jag, kan dock inte säga att jag gör det nu, det känndes som att du inte hade ansträngt den tillräckligt på text o rapp, men som sagt jag vet att du kan mycke mycke bättre, men kan inte säga att det va dåligt heller, men skojj o höra nått med dej iaf, Beatet: ah diggar det som fan iaf, riktigt skönt Tack allt från mej pZ
Moderator
2008-01-17 01:55
NJaa, alltså Kaggen, du har lagt skönare, både textmässigt och rapmässigt. Som Disiple86 säger, Diggade dig mer när du började med musiken. Mixen gillar jag inte alls, den gör att man knappt hör någonting av vad du säger. Motti, Hört bättre från dig med! Som ett inlägg där uppe, du snubblar över vissa ord Du har skön röst vet inte vad jag ska säga om mixen. Ingenting jag gillade. Toni-A, Ingenting jag gillade, har aldrig hört dig förut. Gillade inte mixen här heller. Beatet var ju iallafall dödande! Det lyfter låten.. Det var min kritik. Puss på skinkorna
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Kaggen är en av få som blir sämre med tiden :) motti låter konstig :( gillart ej beatet är överfett
Kung i undre världen
<3 älska låtarna enda till döden
<3
Det låter soft , soft från kaggen & motti , tror toni kan lite bättre faktiskt : ) , Men det va fett grabbs , keep it up :)
soundcloud.com/jerrones
Lyricist
2008-01-17 03:15
Jag måste fan återkomma, har bara lyssnat på lågvolym hittils.
skön reff, skön rap, skön låt :)
(\_/) (O.o) (> <)
"knäpptyst som stumma psykfall" hahahahaha fan va bäng du är... vart är toppen ? hör honom inte fan... kaggen lägger det nice som vanligt, motti likaså... diggade inte tredje snubben så mycket, vet inte varför.. fastna inte för mig bara... aja nice låt i övrigt.. PEEEYS
krrrrrrrra
Fett jävla nice från alla , framför allt Kaggen o Motti, MER!
Henkish a.K.a ProNooB.
haha fett najs;);););)
kanske lite
den va nice nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Feeeet reff!! nice verser med.
jag tycker reffen är hur skön som helst / frajda
Diggar kaggen som alltid , Motti var ochså okej! toni var sådär , har inte hört han nån gång tidigare!:) Keep it it!!/Kidoo
Hojjta för Collab ...
Underbar! inget fel på verserna och inte heller på miiiixen! Fett tung asså, Ses
fo sho!
haha johan :D din vers , underbar :) Beatet va fan skön..reffen också..Motti, helt okej..! Den nya killen han vart också skön! :D UPP :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Lyricist
2008-01-17 09:09
Skön låt. Fanns inte något man egentligen störde sig på. Snubbe nummer tre var väl inte något som föll mig i smaken men smaken är som baken. Gillade mest Kaggen här, Motti kändes inte som Motti förän sista halvan av versen. Men det behöver nödvändigtvis inte vara något dåligt att man inte kände igen "det". Skön låt, funkar definitivt bäst med HÖG volym
Kaggen, fan vad tråkig du har blivit..
ey på mitt röka är det hög klass, mannen vi meckar upp en tjockis med brass
Kaggen & Motti plus på denna ! sa till dig på msn att accapellan kunde varit något högre, men tar tillbaka, provade hemma på min högtalare då lät det bra som fan! . pzz
Enligt mig så är detta riktigt bra, tycker det är skönt att ni inte kör samma sak gång på gång på gång ... Sista killen borde fixa sin inlevelse lite annars var detta helt okej.
100procent
tung shit (:
Den här var riktigt soft faktiskt :) reffen var fett nice.. big up!Kaggen: Jag gillar dina öppningsrader och dina finurliga jämförelser jämt haha det var mkt bra!.Motti: tycker du är okej, men jag fastnar inte riktigt för det denna gången. har hört bättre av dig.Toni-A: Aldrig hört dig hört dig förut, men jag diggar dig faktisk din röst påminner lite lite om Sabo.. Peace!
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Stjärnan: Jävla bonde, sladda iväg med din epatraktor innan det blir ett skyfall av örfilar, och lägg upp nåt eget. Nej antog det, smäll igen. Låten: Skön i det stora hela, men jag vetefan om jag tycker Kaggen borde gjort denna själv för han har ett eget stuk på rösten. En aggro röst, sen kommer det 2 andra som har en helt annan division, dvs ett vanligt whoa-fenomen. En eller fler mesiga röster som ska försöka låta hård. Blir fel... helt fel. Blir som en pitbull som collabar med 2 taxar typ. Sen var det synd att verserna inte hörs så bra. Sen var det en sätt-sig-i-skallenreff, vilket är schysst. Kan vi inte alla gruppkissa på Stjärnan? Och hans flickvän på presfotot? Nepp, frukost. Ciao.
skön låt som fan ! vem va toni angelo från 026 har aldrig träffa han
Pääjz MääjN
Kaggen är som kaggen är.. Playade punches och konstig mix, tyvärr.. Men det funkar, men lägg ner lite mer tid o så, så kanske man kan få höra något nytt från dig och inte en låt som låter likadant igen :-) Motti du är fan så tyyyng, din röst är wooohobOOOM.. Damn bwoi. Du har bara lite konstigt flyt i denna, men kör på din grej, det är mäktigt.. Sista killen.. Njaa inget som jag fastnade för, jag trycker på stop när motti har dragit sitt! Peace!
be the change
vem är det som har gröt i halsen ? man hör ju knappt vad du säger ?
Med en påse över huvet så kan allt funka...
motti mutta va bra. jag hörde iaf va du sa :p
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Bra låt mixningen va litesådär , kul med angelo ny snubbe jag aldrig hört förut
Vad ni är Duktiga..:)
NY whoa Byb1
Jag har micken som en KK! Chea! Feta grejer.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
fett nice asså extra plus till motti diggar din röst CHIAO
Impa,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej nästa tjej! ;)
va är denna mixningen för nåt ? aldrig haft problem med att vocalsen inte hörs så här asså?!: /
Oh