Beatet var relativt tungt. resten imponerade faktiskt inte! rimmen alldeles för simpla, flowet något outvecklat, deliveryn var väl bra stundtals inte lätt att leva upp till beatet kanske... Fortsätt köra bwois! fred / snake.
riiiil taaak! chea, lex har utvecklats. jag har inte så mycket kärlek för beatet eller rappare nummer två. men iaf, ni blir bättre - keep it up guys - mad respect till mina jesus grabbar! one!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack tack gubbs
www.realtalk.se
upp.. + skååååål
www.realtalk.se
ett sista upp, sen dödar vi tråden ( inte bokstavligt talat då)
www.realtalk.se
lex sköter introt snyggt ... men när det kommer till din vers så känns det lite tomt, i introt gapar du nästan och likaså på ref .. hade föreställt mig mer accapella ! fast ja har bara lyssnat på en laptop så hör inte riktigt ! texten är inte så bra om man ska gemföra med dina andra texter ! flowet sitter på takten och du tar dig igenom versen med ett bra delivery ! Ref var helt okej fast ni la borås väldigt tråkigt ! Garra det är la bland det bättre ja har hört från dig och det är roligt att du utvecklas men du har en bit kvar tills petters nivå ! och du måste jobba med ditt flow och din lyrik samt så känns det som om ni inte har samarbetat så bra i låten eftersom petter är hård i intro ref och vers medans du kommer in så glatt i beatet ... Ja menar inte att det är dåligt utan ja menar att ni kan göra det så otroligt mycket bättre ! peacee
jag verkar vara den enda som inte diggar den, inget flow. men en ball grej.
ja den var helsoft! som vanligt fan va nice me basketen å d lex :)
nej nej jag är ingen jävla agent jag tyckte ba att temat o texten va jävligt löjlig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tråkigt att du inte e nån agent, hade varit ett spännande jobb annars =) nån mer som vill droppa nått innan tråden dör?
www.realtalk.se
ja tycker att den är najs, såklart att ni ska ställa upp för borås baskethjältar! :-)
www.eddaonline.se
mm vad musigt
Sprid Din Sjukdom !!
men fuck-all lyssnar på offsprings så han har ingen åsikt !
Sprid Din Sjukdom !!
tackar tackar, kul att tråden fortfarande lever, ja har inte kunnat logga in och läsa på ett tag så detta va skoj. peeys!
Detta är min forumsignatur
Haha såg killen i mitten och tänkte "kristen" direkt. Sen såg man texten. Aja. Låten var okej i vilket fall
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
psyjunta: hehe asså ser han sådär "kristen" menar du? låter som en förutfattad mening från din sida ab hur en kristen ska se ut? om man ska döma folk efter hur som ser ut, var lämnar det mej? söndermobbad-glock-ägande harcore snubbe? =) haha menar inget illa alls, bara tycker de e kul å ifrågasätta hur en kristen människa ser ut i folks ögon, kul att du tyckte låten va godkänd. thanks! kan förövrigt meddela att låten pumpades återigen på dagens hemmamatch inför en nästan fullsatt arena, riktigt roligt. keep em coming!
Det är nåt med det där pojkaktiga utseendet och kristendom i allmänhet ;)(Om man ska va lite seriös har det nog med att kristna precis som alla andra grupperingar påverkar varandra i stil & mode. Men att jag fick den där blixtsnabba reflexen är ändå lite konstigt) Kul att ni fått den här chansen ändå och lycka till med framtida låtar
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
nu vill vi bara ha en video där man får se era egna basketskillz också
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
psyjunta: aight, ja förstår ditt tankesätt, som sagt va bara nyfiken hur du menade ! =) n_jack: du anar inte vilka skills jag besitter inom basketen, hade jag bara varit lite längre så hade ja nog kunnat dunka t o m. så med andra ord, basketvideo kommer inte haha
snälla länka speedy nån pls
eyy fixa fram en ny länk då:D pz
behövs ingen ny länk! kolla ANDRA och TREDJE inlägget i tråden,. dom funkar
annars surfa in på
www.realtalk.se klicka på bannern på fösta sidan =)
peace
okej funka inte för mig iaf :/
annars surfa in på
www.realtalk.se klicka på bannern på fösta sidan =)
peace
BORÅS BASKET THEME SONG (går inte att missa på förstasidan kompis)
sådär :P Tyckte den va tung :)
härligt. :)
www.realtalk.se
beatet var heavy. men jag diggade fan inte alls flowet eller nånting. refrängen var tråkig, och flytet överlag är hackigt.
nehepp :)
www.realtalk.se
Är från Borås, bra låt gubbs Peace ;)
Mawid
fint med lite boråsare i tråden, thanks för commenten mayne! dör tråden nu eller e de fler som vill lyssna månne?
Man blir ganska taggad i början.. men jag tappade lusten att lyssna när nån sa "Vi ska dunka den i korgen".. det gillade jag inte.. Hur länge har ni rappat?
Om vi vill, blir du aldrig tajtare