Oslagbar Kombination - Vem är vi Då var det dags igen för en nattmacka som vi fixade i hop i morse.Folk ville höra något seriöst så här kommer det, höhöOslagbar Kombination - Vem är vi.mp3http://www.speedyshare.com/431142932.htmlwww.myspace.com/oslagbarkombinationreffx2det här är servo och foerplaydet här är foerplay och servoVi ger dig skotthål i magenaah ]och våldtar din dotter på begravningenvers 1ja vem är vi låt mig presentera ossjag är servo och jag är ingen guldgoss(e)vi är dom som inte bjuds på en privatfestför vi blev ertappade med 15kg pure cracknu är vi bannlysta men gråter inte över detför vi vill inte ha klamydia och gonorrevi löser det på mitt sätt, en dask över läppenoch nu snackar vi inte om käftenja vem är vi, låt mig presentera ossjag är foerplay, han som ofta tar en nitlottpumpade en brud en gång, jag var bäng som fandå tjejen plötsligt sa"oops, jag sket ner mig för fan"jag packade mitt, men först så packade jag hongreppade min ryggsäck, och vinkade hej dådrog någon vals, om att jag hade bråttom till pluggetvad du inte visste, var att jag spydde på muggenreffx2det här är servo och foerplaydet här är foerplay och servoVi ger dig skotthål i magenaah ]och våldtar din dotter på begravningenvers 2jag vill inte skrämma er, för då har jag inga födahar knullat häst,lamm och även några dödadet var skönt, och vill att ni ska testa detför jag är en kanibal, som är hög på LSDjag är foerplay, din blivande dotters övermanska slita ut ungjäveln, och knulla skiten ur fanjag har inga gränser, som ingemanslandknullar lemlösa kroppar, enbart för stimulansreffx2