robbin (Känslan Tillbaka)
tjena har funderat rätt mycket och det har hänt rätt mycket sista tiden så jag skrev text och spelade in ... ladda låten här
vers1. : robbin vers2. : robbin mixing : robbin
Eller här
vers1.
okej..
nu förtiden har jag klarat mig själv inte den där pojken som har ropat på hjälp sanning är skit men jag litar på min bästa vän bara för ni känner mig är jag inte vän med dig världen.... den blev sämre trotts allt ... morsan tog en överdos och allt blev genast kallt behöver en pause från tiden som jag lever i springer tusen mil om du kommer hit rest in peace knas nu för tiden tiden hemma som du ser sabbar allt totalt det är eget mitt fel du ser att jag ler vist händer då och då känslor djupa sår skapar alltid massa bråk dagarna blir knas försöker dämpa vänta vänta nu musiken är beslutet nu kan svära det tar aldrig slut kan inte skapa löften så jag lovar ingenting tack till vänner runt omkring o min kära familj
vers2.
försöker med tiden bara tänka på min framtid vill vända ett blad vill vända på min livstil har inga planer man chillar dag för dag känns som kramp men vad överlever som man ska situationen är normal ställst det feta krav skapas hat bråk som leder krig menar självklart lämnar de ett tag jag tar bussen ner till stan sätter mig där bak väntar på att jag ska av funderar rätt så mycket på dom orden jag berättat musiken dämpar smärtan man lär sig sakta klättra klättra till toppen till toppen i din själ du vet vad jag sakt snälla ta del av det här
/ robbin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|