PMKI & aejmiL - 16 rader x 2
jaa, ny låt då.. båda har rappat i ca 3 månader.. men, älskar kritik, så länge den e konstruktiv :)LÄNK! förresten, vet att min text suger :) peace
joo rätt bra fan :P PMKI ä ingen ja hört förut me va ok :) aejmiL man hör du utväcklas...d bra :P ha d bra....pääys
här vare tomt ? fan kom igen whoa !
Ait, men utveckla texterna och rimmen! Lägg ner mer tid så ska ni se att ni blir mkt mer nöjda över resultaten, för jag tror ni kan! Aejmil lär även kirra sitt flyt lite, anpassa texten bättre till beatet så allt sitter där det ska,. keep up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thx :) mer ? btw max. har en seriös låt på g med en text ja suttit med ett tag som kmr i veckan :)
Låter soft i början, du flowar rätt soft, rösten passar bra. Men fortsätt jobba med texterna. Testa göra lite punches och liknerser osv, kanske flerstavliga rim? fortsätt droppa!
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
aight thx :) de kmr seriösta låtar me bättre texter som sagt inom en snar framtid :) mer?
woopps, menar "liknelser"* :D
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
tack så mycket :) uppskattas sneee : vad tycker du om min vers då? peace
helt ok.. digga början på vers ett--- resten var vell okej.. keep up
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
Ojdå glömde. Träna på flytet. Angående texten så är det väl samma sak som jag skrev åt perämäki. Träna på!
thx :) kom igen whoa ! ;D
helt okej!
"Jag hatar citat"
Låter skitbra ju (; diggas (y) :)
låter bra perämäki, träna på lyric. aejmil, diggas inte sorry, men träna på! en sak till beatet är jävligt played. peyz
thx alla :) vakna whoa ? :D
det lät helt ok fan, hade inte förväntat mejj något spexiellt, men blev positivt överraskad. PMKI: ditt flow var rätt bra o så, men jobba lite på text innehållet så kan detta bli bra :) aejmiL: det var helt ok, men arbeta på flow lite grann o innehåll i texten som PMKI, om ni hjälper varandra lite kan de bli bra :) Båda: tykr ni ska mixa accan lite bättre oxå :) Helhet 6.5/10 :) Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem var den första killen? ba iaf om du har hållt på i 3 måndar. då var det rikigt bra... andra killen .. ja du det var lika bra som den första killen.. Men grabbar blir så fucking sur att ni kör på detta beat.. alltså den som lägger det bättre än snoop och dr dre.. kan köra på detta beat.. för det förtörs utav svensk rapp:S.. aja hade bra mian.. de ni kan förbättra är nog mäst texten.. för ni snackar om massa kosnitgt förstod inte om det var en diss eller inte.. allt ska vara i en röd tråd! aiihgt ahde bra gays one love/P.M.U from SMP crew
tack så mycket PMU :) varför vi körde på detta beatet var därför att ingen av hos hade något beat på datorerna vi satt på.. så vi bad folk skicka, och eftersom sveriges folk är så jävla drygt nu för tiden, så var det bara 3 som skickade.. alltså fick vi 3 beats, och detta var ett av dom.. vi valde detta för att dom andra beatsen var så tråkiga.. peace
Säger som SDS_PMU när det gäller beatet. Första versen, diggar inställningen, men texten är inget att hörra över, försök att utveckla ditt skrivande med flerstavliga osv. Förbättra rimmen helt enkelt! Flowet är väl bra, men fortsätt med det med så blir det bättre Andra snubben, säger samma till dig som till första men försök att fixa bättre inställning.
Klockan är tio över tio.
qvick P19 : word på dig.. drygt intro , och första killen var bra för att ha hållit på i 3 månader .. emil har förbättrats , mycket enligt mig sen första gången jag hörde dig .. fortsätt man !
haha, vi bor på landet!
Tjena grabbar! Kul att ni kör... första killen lägger det okey.. Lite vanlig röst så det känns lite tråkigt... Attityden är bra.. Rimmen går också ;) killen som kommer tvåa, asså tycker du kommer in skönt med lite annan röst och låter som en svensk snoop typ.. haha.. Fortsätta kicka ihop och utvecklas tillsammans så blire fina fisken! :P Dock måååste ni göra något åt mixningen! One love / Edda
www.eddaonline.se
thx edda :) mixxningen kommer :) håller på att testar oss fram till vi hittar något som låter bra :)
kom igen dra ur fingrarna ur rövarna å kommentera :)
tack så mycket qvick, sleez och edda.. ja, som pmki sa, mixningen jobbar vi på :) peace
tack så mycket förresten edda.. för det där med snoop-grejjen det var fett kul att höra :)
du utväcklas aejmil,men du ska fortsätta så försök få till svårare flerstavliga rim o lite attityd o självförtroande i rösten..han första killen flowar rätt bra,men även han kan bli bättre..peace
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
inge jag digga tyvärr.
myspace.com/herrolsson026
aight thx för du lyssna iaf :)
Skön
http://myspace.com/3egraden
XET, ge gärna konstruktiv kretik :) thx btw
sista upp för min del :) puss på er
upppppppp
http://myspace.com/3egraden
hyvää haha riktigt najs :D 3 månader ni e sjuka ^^ (A) upp
och tack XET för att du uppade :)