I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alexz K & Kayel - Nere på botten

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-04 17:08

Alexz K & Kayel - Nere på botten

yes, slänger upp en ny track med mig och Kayel , hoppas den ska gillas från många håll :D

Låten !

Backup !

Glöm inte att kommentera :D

FRED !

H-O-R-A

2008-01-04 17:36
låter nice alex. nu har du fått till mixningen bättre på vissa punkter, tycker de saknas något faktist men kan inte riktit komma på vad det är, men tycker den här riktiga varma känslan man kan få av en bra mixning fattas lite:P svårt att förklara men aja nog om det. du flyter faktist bra i denna och lyriken e fin den med:) bland dom bätte du gjort tycker jag

bruden var nice faktist, kanske borde uttalat orden lite bättre kan ajg tycka, speciellt när hon säger "som ett offer" men annars var hon helt ok

//Natur
www.myspace.com/naturmusic

2008-01-04 19:33
tackar så mkt mannen :D
H-O-R-A

2008-01-04 20:00
Kayel's refräng är riktigt bra tycker ja. hon har blivit mkt bättre de senaste!

Och alexz bruush! Tycker du lägger de helt ok! inte de bästa du lagt men de är inte dåligt! tycker de är en härligt låt helt enkelt! fortsätt såhära bruushan! :D

Päääyz ! Puss
B.G.L fooeshooe <3

2008-01-04 21:15
thänks bro :D orden värmer :)
H-O-R-A

2008-01-04 23:54
Hon som sjunger reffen är riktigt skön asso..

Alexz k: tycker du har djup text, liksom skön på ett sett.... men det jag tycker du gör fel, det är att du vill för mycket när du rappar känns det som, det äna sabbar flowet :S flyt ist... tror det kommer låte ännu fetare då... men det är bara min åsik mannen ;)
Men i hel het så är det faktiskt en riktigt soft låt.. kän lätt sitta och lyssna på den, tex i bussen till skolan när man är trött på morgonen, om du förstår mig rätt ;)

7/10

BIG UP broshan !
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^

2008-01-05 03:06
Detta va helt ok Alex, tycker att du får til ldet mästa helt ok, inte ditt bästa du gjort men det va inte kasst, du utväcklas mer å mer (y)

Kayel va riktigt nice, hon va tight förr men nu lät det ännu bättre (y) nice som fan

<3

6/10
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än

2008-01-05 13:21
Kayel har rikigt skön röst (Y) diggas somfan,

De e samma me alexz, Vet inte vad de e - men nått i din röst som e jävligt skönt låter bara bra iaf.

2008-01-05 13:32
Riktigt bra tycker jag :) fast som du vet så tycker jag det om typ alla dina låtar så ;) men iaf denna var jävligt bra, gillar beatet osv oxo.

2008-01-05 14:50
Skön låt Alexz K måste jag då säga! de bättre med dig. Skönt flow, sköna rader mixning var bra. Tjejen hade bra röst och hon sjöng jätte bra. Men du hade inte mixat tjejen så jätte bra. Det är inte samma mix på rapp och sång de är olika. Om du hade fått till de hade det varit ännu bättre men lätt 8/10 du blir bättre! keep it up!!!!

2008-01-05 17:51
jag är riktigt nöjd med denna låten!
allt är toppen. bra jobbat på alla sätt må jag säga :)
jag ser fram emot fler låtar.

tack för mig! <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-05 17:52
thäänks alla för fina kommentarer :D värmer you know :D
H-O-R-A

2008-01-05 17:56
reffen e riktigt fet..
men våga höjja volymen på acapellan i versen.. så att du hörs ut över världen...

2008-01-05 19:52
härligt alex fett bra låt.
som Natur P18 sa i början du har blivit bra på att mixa
gilla din rap i den hära bra flow
men accapellan är nästan lite låg
kayel gillar hennes röst hon gjorde en riktigt bra reff

UP förfan whoa folken måste höra dettta :)
Fred<3
 www.myspace.com/friphmusic

2008-01-06 11:43
Tack somfan :D aiight ska tänka på accan nästa gång ericana :)
H-O-R-A

2008-01-06 13:23
då ska vi se.

Kay - du sjunger aight inte så mykke mer, du ahr gåvan att kunna sjunga gäller bara att du tar vara på den och gör rätt av den, detta va inte nått överimponerande alls utan helt aight bara. fortsätt du har möjligtvis nått där gäller abra att ligga i och träna!!

(kände mig som svartling på idol där):(

Alex - Lite ärlighet här asså, mixxen hörs ju klart och tydligt att du jobbat mer med men känns som du helt glömt bort dig själv din röst dina utal och hela den biten!?

1: de låter lite grötigt känns som du tjocknar i munnen och inte får fram hela ordet.
articulera mer och använd hela munnen när du rappar.

2: de låter för skrikit, folk har väl hört de där med stöd !? men de handlar inte om vem som låter mest utan vem som akn behärska sin röst i olika lägen.

3: din andning, måste du jobba med där kommer de där med stödet in.  de låter lite krystat i slutet av de flesta meningarna.

4: Din dialekt, asså de är svårt när den finns vanligtvis men de håller inte att lyssna på i längden. du msåte kämpa och vfå bort den!

kämpa på boii jag vet att du kan abra du vill men du måste bara kämpa

öva öva öva !

peace out !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2008-01-06 13:30
Rätt skön refräng, dock lite felmixad, blir inte att låta lika bra, utan mest plastigt och tomt.
Lite reverb och liknande skulle göra susen.

Du låter väldigt stressad när du rappar, som att det är precis att du hinner med texten, kortare rader och liknande skulle kanske förbättra? =D

2008-01-06 15:29
aiight :9 thäänks grabbs :D .. yes, min vers är lite stressad och det hör jag själv :P hehe.. yes giggen det är sant som du säger :) Ska försöka jobba på detta :D tackar för bra kritik :)

Pääys !
H-O-R-A

2008-01-07 00:25
mer ?
H-O-R-A

2008-01-07 14:03
yeah thääänks PP :P ska tänka på det i nästa :D ..

Päys !
H-O-R-A