Antagonisten - Årets Sista E.P
Äntligen ute, med dundertracks att lira i era speakers! Denna feta E.P innehåller 10 spår av antagonistens fetaste delivery.. antagonistens andra E.P sen han släppte mixtapen "1144 rader" .. överfet är denna E.P, ladda hem den och ge så mycket kritik era fingrar kan klara!Tracklist: 01. 32 Bars Intro (Prod. Antagonisten )02. Du känner inte mig (Prod. Kaptenen )03. Falska polare Feat. asma04. Det krävs inget extra Remix (Prod. Core )05. Höj er självkänsla (Prod. Antagonisten ) (Frizon Exclusive)06. Sömnlös Remix (Prod. Core )07. Besviken Remix (Prod. Kaptenen )08. Hat (Prod. Core )09. Inga problem Feat. Max och asma (Prod. Antagonisten )10. Världen är min för att ta (Prod Jimi Libra )Antagonisten - Årets Sista E.P p.g.a problem med serverplats så kom denna tunga E.P inte upp igår som det var menat att den skulle! men nu är den här , så tanka och antagonisten blir glad för all sorts kritik!Antagonisten - Årets Sista E.P Peace n lööööv!
haha, vi bor på landet!
Låter intressant man har inte hunnit lyssna på alla men det jag lyssnat på har vatt soft! :D en riktig kebab schnitzel!
Southland
pallar shiiiii skriva något överdrivet.. MEN denna E.Pn är dunderfet man.. det spåret som jag gilla mest var nog "Besviken Remix" .. sjukt fet , text och allting .. fortsätt mannen , och droppa shiieet ! Peace !
haha, vi bor på landet!
ok du ska få din Utförliga kretik antagonisten! nu e jag slut i huvet så ta det som det kommer flummigt bedövande.. 1. intro grejset! lät soft härlig tonläge på rösten och nice flow lite roliga utal här o där som jag uppmärksammar men det e inget fel personlig tuch! :D 2. brää 2007 o alla som springer runt.. ok va ska vi säga om denna? vanliga antagonisten flow hör man direkt! chorusen va inte riktigt i min smak men den var väl okay! :D annars inget o klaga på nice låt! kul när du snacka som en liten unge! "För du känner inte mig" nice känsla 3. när man snackar om riktiga känslor och verkliga ting så tycker jag man inte kan skriva kretik, man kan inte ge kretik åt känslor med det menar jag att vem e jag att dömma hur ni känner! säger bara nice! (ja jag sa att jag e flummig idag shut the fuck up) 4. den e nice rakt igenom.. beaten e fan soft man vill kicka tillbaka o pilla på bollarna bara! 5. va vet du om en flickas självkänsla ännu mer skriva en låt om!? gulligt? hehe nej men ok ska se ur ett oberoende perspektiv! beaten e nice.. rappen e nice.. (jag är inte den som viftar till denna iallafall) men helt klart proffsigt utförande! :D 6. KÄFTEN ANTAGONISTEN missa fan den feta samplingen i början!!!!!!! därför säger jag inget på denna sug på den karamellen!! ok den kom på refrängen med du e förlåten! skönaste beaten jag hört på länge! utan han störande skåningen så hade vatt perfekt! :D nej shit denna gör du bra danne! 7. känns som en Antagonisten låt rakt igenom... pallar shii förklara det bättre :D
8. gillar skiten gillar beaten..... 9. amen shit e det första jag tänker.. :D och e det inte danne i början? VAFAN MECKAR DU? wooop wooop :D jävligt ball låt måste jag säga riktigt skön! :D haha asma "vem har ändrat min vers" nej den var ball den! :D 10. sista låten och Väldigt pumpad! pumpad = ego baserad. Sånnt funkar väl om dmx rappar eller jag kanske men när Danne Antagonisten mister "worst player att fifa game with all allstars in one team called svedala hoodrats" snackar så... mjeeee vetefan! :D nej proffsigt gjort helt enkelt! Yeeees jag e klar peace mofo´s nice ep alla inblandade!
Southland
Sleez, du måste vara Dannes number 1 fanboy i hela världen haha. Tankar skiten nu och ska lyssna igenom när tillfälle ges. =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC P20 : för jag la upp hans E.P här? när du själv la upp hans "1144 rader" mixtape? :)
haha, vi bor på landet!
Thanx SKOJAN.. härligt att se.. Synd bara att du har fått det om bakfoten om fifa :P jag asskickade dig som fan.. fler?
Danne du ska bara vara tyst jävla fuskare! tvinga mig inte stoppa sockar i munnen på daj!
Southland
01.32 bars intro - Beatet va sjukt najs, diggar när du inte alltid kör med den vanliga aggro stilen du brukar köra med, utan en mer soft stil :P. Bra start på E.Pn. 8/10 02.Du känner inte mig - Beatet tyckte jag va fett bull, tur att rappen sken i denna låtan annars skulle det varit en skit låt :P. Najs flyt bra texter, reffen vetifan om den diggas asså :P. 6/10 03.Falska polare ft. Asma - Beatet tyckte jag va sisådär :/, men både anta o asma levererar det sjukt najs :) reffen, diggar den men tyckte ni skulle haft två olika texter men annars e den bra :D 7/10 04.Det krävs inget extra - Beatet diggar jag hårt :) Diggar dina texter som fan, bra skrivna :D reffen e najs som fan :D har diggat denna låten ett tag :D så 10/10 05.Höj er självkänsla - Beatet e riktigt bra :D har redan sagt till dej vad jag tyckte om denna låten så skriver betyget direkt. 10/10 06. Sömnlös(remix) - Beatet e najs :D men diggar orginalet mer än denna remixen, saknar therese i den. Sjukt najs med hennes sång i orginalet. 6/10 07.Besviken(remix) - Beatet e bra som fan :D Din rapp e sjukt bra i den. Denna låten e way mkt bättre än orginalet, bättre reff o bättre texter i den. 9/10 08.Hat(remix) - Har haft svårt för beatet innan men börjar digga det mer nu :D tycker första raderna låter som det e samma rader som i orginalet (har inte det orginalet här så har inte kunnat lyssna efter) men isf e det en skönare delivery ifrån dej. Men tycker nästan orginalet är bättre, men du e bättre i denna :D. 8/10 09.Inga problem ft. Max & Asma - Hahaha lätt den ballaste låten på länge :D ball beat som fan, roliga texter ifrån er alla ;) fast diggar asmas mest. reffen e fan soft som fan den med :P 12/10 ;)10.Världen e min för att ta - Nja för beatet tycker det e sådär. Men antas rapp e sjukt bra. Diggar reffen hårt tycker den e soft :D beatet sänker låten :( 6/10 Hela E.Pn totalt 8/10 I övrigt tycker jag att antas egna beat e de fetaste på hela E.Pn. Peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
skön som fan Anta :) " Hat " diggades som fan
SWEnsson__ P19 : Thanx man.. skitkul med utförlig kritik på alla låtar :D
Dom 16 första i "hat" är nästan samma som i org. låten.. Jag har förfinat den lite dock.. slipat till rimmen lite och ändrat lite smått bara..
disiple86 P21 : Taaack määän =) sjukt soft att du gillar
fler? :D
01. 32 Bars Intro (Prod. Antagonisten ) Melodin dödar, fyfan, ryggraden gick av rakt av. Riktigt jävla skönt beat, riktigt bra produktion, fyfan! Hade gärna sett introt som en hel låt, 3 verser med reff, den var riktigt fet. Texten var tjock, imponerad!02. Du känner inte mig (Prod. Kaptenen ) Beatet var ingenting som tilltalade mej, nu har vi antas attityd i den här låten. Gilla den inte alls faktiskt, tycker inte det är något som klingar eller klangar, tycker att skrytrapp, dissar osv inte är din grej. tyvärr och beatet var äckligt rakt av.03. Falska polare Feat. asma Diggade va ganska najs här, anta la det bra, en ganska skön attityd, inte för hård och inte för mjuk, beatet var skönt men.... asma - nej, texten funkar och de men du ska rappa på engelska, du dödar på engelska men på svenska låter de bara wiieeerd!04. Det krävs inget extra Remix (Prod. Core ) Lite sån där skön känsla faktiskt, tänker inte säga så mycket, skönt beat i överlag men diggade inte clapen så mycket. Men låten var helt enkelt skön!05. Höj er självkänsla (Prod. Antagonisten ) (Frizon Exclusive) hade stora förväntningar på den här när den var exklusiv och rubriken är något som många borde försöka med, beatet dödade som fan, iskall prod, skiiitbra... En riktigt jävla känsla i rappen och flowet, texten sitter som klister. Tycker denna va riktigt najs, borde stänga av nu så slipper ja besviken på dom andra låtarna, haha!06. Sömnlös Remix (Prod. Core ) Har hört den här samplingen allt för många gånger, flowet är varken mer eller mindre standard. Attityden, inget märkvärdigt men texten tycker jag höjde den hör låten mycket.07. Besviken Remix (Prod. Kaptenen ) Stängde tyvärr av direkt jag hörde samplingen, kan inte lyssna på fler låtar me den här samplingen =)08. Hat (Prod. Core ) Beatet var fett som fan, mördade som fan, texten ganska hård eller hur man ska formulera sig. Tycker den här låten va rätt skön, här diggade jag faktiskt den här attityden. Bíg Up!09. Inga problem Feat. Max och asma (Prod. Antagonisten ) haha, Robin Hood - klockrent.. Kanske inte nåt å hänga i julgranen, hade de inte vart robin hood hade de inte vart värt att fortsätta lyssna men bara för beatet var robin hood samplat så blev låten helt klart lyssningsbar. Men refrängen, fyyyyfan vad illa det låter =)10. Världen är min för att ta (Prod Jimi Libra ) Introt lät lite som T-Roc faktiskt, på rösten. Beatet - I Like, helt okej låt, orkar inte skriva mer.. Tyckte Ep:n överlag inte var någon höjdare, fanns en del bra låtar, några dåliga, dom flesta följer din lägsta nivå tycker jag men höj eran självkänsla var låten som gjorde hela Ep:n. Klockrent, men som ja tycker, du släppte en Ep:n och du hade en klockren låt så Ep:n var som det ska vara, en skitbra låt, några dåliga, några bra låtar och dom flesta helt okej =)
www.samyprod.com
Samy05 X19 : Tack för god kritik mayne.. Sjukt kul att se.. Nice att du gillade en del iaf =)
Smaken är som baken, sägs det iaf =)
Fler?
peeeys
höll på att somna när jag lyssnade igenom detta. visst det är jävligt bra gjort, men du skulle kunna göra de bättre. jag föll lixsom inte för någon låt direkt, tyckte dom var så tråkiga du har inte fått fram gunget i låtarna som får en att gunga på huvudet! 4/10 .. keep it up, peace
Sleez, nej inte därför.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Thanx peeps.. keep on rockin.. fler ?
sleez, hörde att du blivit av med din mick? hahahah
Soft EP ! haha, orkar inte skriva kritik på varje jävla låt, men jag skrattade ett antal gånger på Inga Problem ! peeaace
haha fan va jag gillar Inga Problem, sjuukt nice låt.. haha Asmas e roligast ! :D
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Älskar beatet på Inga problem haha. Sen är Besviken remixen ruggigt bra också. Allt som allt låter det bra! Orkar inte skriva så mkt hehe sängdags.
Thanx som fan peeps.. Förväntar mig mer utförligt av herr björn sen ;) Fler?
Har lyssnat igenom Ep'n nu. Du ska få kritik när jag blir nykter
hahahah.. .yeah.. saaar så :D holla.. fler ?
yeeea main.. det ajg diggade mäst var introt det var undebart... men alla låtar var grymt bra.. men big upp till introt.. peace!!
Upp ffs !
haha, vi bor på landet!
Äeh, inte en till.. fan vad mycket man måste kommentera :P 1. Jävlar, så här brukar man inte höra dig. Beatet passade jävligt bra och det är faktiskt en av de låtar jag verkligen verkligen tror på vartenda ord du säger. Ärligt, kort och konsist. Grymt! 2. Nu märker jag att du har ett helt nytt sound.. nya prylar till studion eller bara nya inställningar och mix? Jag gillar det mycket bättre än det gamla iallafall.. Beatet var lite sisådär, refrängen var tung som fan och verserna flyter på.. cool attityd.. haha, vem är piprösten? haha 3. Oj, lite hög accapella tycker jag. Jävligt sanna texter från er båda! "dags att fatta innebörden av orsak och verkan" - word! beatet funkar, men det blir ingen låt jag kommer sitta och digga framöver.. 4. Åhå, den här känner jag allt igen. Grymt skönt beat! What's up with all the remixes? är vi andra för dåliga? fyfan för dig! Aja, andra versen här är ju från den gamla, första var bättre utan tvekan. Bara för att du har tagit bort mig och asma tänker jag inte lyssna på den mer. 5. Du har fan inte gjort beats så länge, men jag måste säga att du är duktig! Fyfan vad sann låt, känns som om var och varannan brud som lyssnar känner igen sig.. tyvärr. Dom kan ju behöva lite uppmuntran, så låten kommer väl till pass. Skön skön.. 6. Det här beatet älskar jag. Fyfan vad bra det är! Känner igen mig i typ varenda rad du lägger, för jävligt det där.. 7. Oj, sampligen är verkligen.. o-orginell. Du flyter dock skitfett och jag gillar faktiskt den. Tycker dock det är lite tråkigt att det nästan bara är negativa låtar på ep:n. Jag vet att du är en glad bonne, visa det :P 8. Nä fyfan.. inte en till. haha. Den här har jag redan lyssnat sönder, men den är bra. Gillar mungigorna i beatet. Nuff said. 9. Ahahahahahahaha. Fyfan vad fjantig låt. Helt intetsägande texter, men visst fan skrattar jag ändå. Asma är bäst på låten! 10. Beatet kunde varit dödligt, känns dock som om det saknas nåt i det, kunde varit mycket fylligare än det var. Rappen är säker som alltid. Hörde fan inte när refrängen kom förrän precis i slutet när den kom några gånger på rad. Kunde fyllt upp den lite mer tycker jag allt. Overall: kul att du har börjat prodda, kan bli riktigt, riktigt grymt till slut. Inget som direkt får mig att höja på ögonbrynen, trots att typ varje låt var bra. Mer hårda. Mer glada. Mindre ledsamt. Där har du ett vinnande koncept! Aja, kul att du droppar gratis shiet iallafall! Får ta och ses snart, det var fan längesen nu.. saarvi
www.myspace.com/cedermusik
Alltid kul att låtsas vara expert vid gratisgrejer på whoa! Intro Låter krystat ibland. Ett rim för mkt för att hålla en snygg rimserie typ. Annars tyckte jag det är bra. Du får in en del poänger, även om de inte är direkt nya eller havsdjupt genomtänkta. En fin känsla i deliveryn. Svårt att sätta betyg. Många jämför med avarege-whoa rappare och sätter 10 på sånt här. Av mig får du 6 eller 6,5 av 10.. vilket inte är dåligt! Känner inte mej Vissa grejer är coola. Refrängen är hård, även om jag inte kan avgöra om jag diggar det. Inget jag kände dock.. 3-4/10 Falska polare Är inte beatet skitlågt? Låter ganska medel. Känslan iflowet som fanns i introt har inte hittat tillbaka än? 2-3/10 Asma, min vän gör det dock ganska snyggare. Hans del var ganska mycket bättre! Det krävs inget mer Skön vibe. Nån flowmiss här och där. Jag känner att min precision känns jävligt dålig idag och jag får mer eller mindre helgardera här.. 4-6,5/10 Självkänsla Ah. Skön topic, det vet du att jag gillar. Tycker du höjer dig som fan när du skiter i hela stenhård-deliveryn.. Du flyter snyggt i denna! Texten kan kännas lite simpel.. men det du säger är ändå tänkvärt. 6,5/10. Brukar hata röstsamplingar.. men denna var soft. Sömnlös Ah. Bra! Vi kan alla relatera till topicen, och du glider snyggt över beatet. Den andra röstsamplingen i världen jag uppskattat tror jag! 7/10 Besviken Spelat beat. Ganska Mycket flowmissar.. men ändå en skön vibe. 5,5/10 Det får bli allt. Nu ska det lagas mat här!
hade kunnat propsa varje låt, men har inte tid. så det får räcka med, ÖVERTUNG skiva, digga introt och den självkänslan lr va den hette mest. Aiit BIG Up för denna ;) peace 1 / t
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
-Ceder X19 : hahahha.. vad gäller "det krävs inget extra" (och dom andra remixarna för övrigt) så är det bara för att jag gillade dessa beat som fan och ville kicka mer på dom :D simple as that.. Inget emot borttagna personer :P ;)
Reffen i den sista är egentligen inte en reff heller.. Gillade raderna bara och la dom lite här och var nästan.. men visstfan kunde jag tryckt på dom mer och gjort en regelrätt reff på dom.. My mistake =)
Tack som fan till dom som ger utförlig kritik..
Härligt att se subdominant ge kritik såhär och inte bara en massa gnäll :P tack man,,
Fler??
Mitt gnäll brukar också vara konstruktivt! Men låt oss inte orda om det! Jag diggade en del av detta som sagt! Tycker du ska bevara känslan i flowet du har i de lite djupare grejorna, även när du kör hårdare!
Subdominant_ X19 : aiight.. ska ha det i åtanke mään.. är på fan så mkt bättre humör när det går denna vägen också..
Kul att se,,
FleR?
peeeys
Skånska e alltid musik i mina öron o på beat härligt som fan ;D En liten helhets comment från mig : jättebra :) Digga "sömnlös" riktigt mkt, känner igen de allt för väl så nu ska jag sova ett tag... xD pejjs :)
nikoo ;D
ME LOVE!!<3 06. Sömnlös Remix (Prod. Core )09. Inga problem Feat. Max och asma (Prod. Antagonisten )
http://www.myspace.com/mrkumlin
Först vare inget jag diggade , men det krävs inget extra o inga problem va feta !:D kan man kanske få beatet som ni har i inga problem ?
word på brur aejmil däruppe! ;D
cheeeeeeeeea ;D
Mycket goood EP :D, gillar att du slänger med lyricsen !
Stunner aka Antwaan
emliiz P16 : Det är ett exclusivebeat så det skickas inte ut :P men kul att du gillar det :D
Stunner P0 : jes man.. lika bra att kasta med direkt.. Alla vill ju ha dom i slutändan ändå =)
FleR?
Riktigt nice Anta, kollade på Frizon o tanka den där. Gillade alla tracks, spec Inga problem och Höj er självkänsla... FETASTE ! :) Fortsätt så mannen o ta hand om dig. Peace / haarri
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
01. 32 Bars Intro : Beatet är sjukt skönt, flytet underbart :) finns typ inge mer å säga..fet02. Du känner inte mig : Hum, inte lika impad som första låten..några bra rader..beatet, nej tack :(, flytet är bra som vanligt..! 03. Falska polare Feat. asma : Denna vart skön, andra versen vart skönare än första. Asma : fuck va skön text, mixen vart soft som fan på denna..men som sagt beatet vart inte det bästa jag hört :( men reffen vart skön04. Det krävs inget extra Remix : Här har du ett skönt beat :D damn, roligt att du kickar sånna lovesongs :) visste jag inet att du gjorde :D 05. Höj er självkänsla (Prod. Antagonisten ) (Frizon Exclusive) : denna vart sjukt tung, budskapet är 100..jävlar..kan förstå vrf den är exclusive på frizon..! SJUKT bra!06. Sömnlös Remix : känner igen mig som fasen..! beatet vart bra :) 07. Besviken Remix : nej nej, beatet fick mig att inte lyssna på låten, sorry08. Hat : Här har vi fett beat, fet text fet mix fett flyt fet :)09. Inga problem Feat. Max och asma : haha gullig låt :) alla lägger de fett! 10. Världen är min för att ta : Hum, den vart soft men jag börja tröttna efter en stund :( Aja den blev lyckad iaf :) Allt för mig, skjut säkert / R-N
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Hahaha, Riktigt sköna låtar! Fortsätt såhär, jag hoppas att det kommer ett nytt snart, kommer knarka sönder dessa låtar de kommande veckorna i vilket fall som helst!
Hokkar gärna på Collab!
grymt antagonisten låten inga problem är grymt bra härlig text (;! Pz
Har inte lyssnat på allt men det låter faktist riktigt bra. och mina öron dom gillar det. så vad ska man säga förutom att fortsätt så pz!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
upp på denna fan!
www.myspace.com/cedermusik
Thanx member och schizo =) och woord på ceder.. UPP