Albin N'doja - GRYM melodi
Hej, Jag gjorde för ett tag sedan en melodi som jag spelade in. Jag kan inte förstå riktigt vad jag ska göra med melodin då jag tycker om att bara lyssna på den. Den är inspelad live med en midiklaviatur som jag har och därför låter det lite otakt. Jag har fått ett bra erbjudande om 11 lax för melodin men är inte säker att jag vill sälja den. Den är grymt skön!! Hoppas ni gillar och kom gärna med ideér om det:Klick Mvh Albin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Visst låter det fint, men också likt nått annat man hört, men kan inte placera det. Men får du cash för kalaset så let's go.
www.myspace.com/marcuslarsson
11 lax för den, du är dum om du inte säljer den :D
Nja, det är pengar i branshen och denna är en riktigt bra melodi. Allthandlar inte om pengar. ;) Jag vet inte än. Mvh Albin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
11 lax för det här? you gotta be kiddin'
Haha sälj melodin... kan va bra med ekonomisk trygghet :D haha digga det här som fan iaf :D
Den är bra. Dock inte 11 lax bra ...
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
säger som zycore, just därför är du smart o säljer det !! o joo pengar ÄR allt haha ;p
Otroligt att ingen har frågat detta ännu. VEM är det som vill köpa den för 11 lax?? Hook me up bro, jag kommer bli milijonär inom ett halv år. hehe..
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Hehe, nja, ekonomisk trygghet har jag men jag vettekatten om jag vill sälja melodin. Säljer jag melodin får den inte existera på datorn och jag kan inte lyssna på den. :(
Det är en bra vän till mig, hans producent från Manchester i England, ingen speciellt känd snubbe tror jag.
Nja, jag får ta och fundera på den här Whoa. Jag kan göra fler bra och bättre melodier men denna melodin är verkligen klass på och väldigt, för mig skön att lyssna på.
Jag får se helt enkelt.
Zyc0rE : Vet du vad beats kostar? :D Jag vet några melodier folk har betalat över 20lax för som jag anser inte är speciellt bra, men något i melodierna tillsammans med alla andra ljud i ett beat skapar en hit. Det är ungefär som med modeller. Alla ser inte bra men vissa är bara fotogeniska och ser riktigt bra ut i en tidning, även om de inte är attraherande alltid.
Mvh Albin
11 lax före där? haha wooooot?! de var ju fint, men ändå inget speciellt sådär.. men grattis :P
http://myspace.com/monzdidryk
dem som blir chokade över 11tusingar, så är det "normal" pris. klart det finns dem som är mer eller mindre men. Vill du va "one of a kind" så är det så :)
Peace out, get laid !<br><br>
Som Zelay skriver. :)
Hmm, låter lite som låten bad world :/
PoopDancer_ X0 :
Mad World, heter den och ärligt talat så kan jag hålla med om det lite faktiskt. Vet att du gjort en cover på den och såklart kan ju själva inspirationen komma därifrån.
Annars så är den skitsoft. :)
One love, Yez.
One in a milli-on.
det är väl mer ett beat än en audio?:P tycker den var fel på något sätt, låter som en tråkig melodi till ett super-nintendo spel:(
Kung i undre världen
Albin tycker du ska prova spelar in, "Ewan Mcgregor - Your Song" :) den kommer bli så grym med din röst asså :) Peace
Kick loses to punch, punch loses to knee, knee loses to elbow, elbow loses to kick
Skön men jag skulle inte betala 11lax för den så slå till ;)
-Profekta-2008-
Fett skön att lyssna på så här på kvällskvisten, avslappnande som fan! :) Men sälja skulle jag nog göra i vilket fall, fast surt att du inte får behålla det. bränn ut det eller nåt? så har du ju kvar det iaf! :)
nyfiken: vem har erbjudit 11.000:- för den slingan? var ju en basic övergång som en hobbypianist klinkar fram med tårna. no offence men om du nu verkligen fått erbjudande så säljer du samplen/slingan och garvar hela vägen till bankomaten och se till att lämna över samtliga rättigheter så du slipper bli stämd sen hehe ;) tror knappast den slingan är unik i världen, run it through the library homie och skratta sen. peace!
Säger som TKO faktist, haha, ta pengarna och skratta till banken när du går dig... 11.000 :- är fan mycket för det hära, okej, den är jävligt fin. men då är det ju det hära ? om du säljer den för 11.000 :- säker på att dom vill sälja den om du nu har hett ut den så man kan tanka hem den ? för får den/dom reda på det kanske dom inte vill ha den längre. så, äh jag vet fan inte, men sälj den, 11.000 :- är mycket men om jag varit du hade jag försökt höja priset lite. dra nånting om att du är väldigt fast vid melodin och så. haha, men äh skit samma. haha. SÄLJ DEN!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
AlbinNdoja P23 Jojo, sant. Men ändå, jag hade inte tackat nej till 11 lax för den slingan.
I mina ögon spelar det ingen roll hur mycket ett beat kostar, får jag 11 lax för något , jag citerar TKO_Ent.: 'En hoppypianist klinkar fram med tårna'.
Vet att du är fett duktig, du kan garanterat göra bättre än den här.
Mitt tips är : Sälj
1
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
"Säljer jag melodin får den inte existera på datorn och jag kan inte lyssna på den. :(" Är det så bra och lägga upp den på whoa så alla kan tanka den?
i så fall asså
PoopDancer: Japp, när de går upp i högre ton slinga 2 gånger så påminner det lite om Mad world, sorgset faktiskt.
ElCalifas : Mycket möjligt. :)
Stjärnan : Hehe, ok. Nja, håller inte med dig men det är väl subjektivt.
Jonaz87 : Hm, var inget jag hade smak för just nu i alla fall, tyvärr. Men tack!
Akii_L : Tackar, nej om jag säljer det så bränner jag inte ut det. Rätt ska vara rätt. Jag kan göra 100 andra liknande melodier. :)
TKO_Entertainment: Michael Chard. Han är producent i England, vad jag vet ingen direkt stor producent. Det var snack om att ha melodin i en film tydligen, dock inte med samma ljud alls och inte exakt så som jag hade spelat in den.
För övrigt så är jag hobby pianist. Jag vet några stycken som är det också som har sålt beat, slingor. Fast jag tror inte det spelar någon roll om hur duktig du är på piano. Det handlar om att göra ett beat, melodi som passar för något ändamål och uppenbarligen så tyckte Michael så vilket var skoj. :)
Nynge : ;) Zyc0rE: Kan säkerligen göra en bättre men varje melodi är dock unik enligt mig. Det blir ju inte samma eller en bättre fortsättning.
Mentra : Jag har talat om för honom vad jag har gjort och att jag inte har lagt upp den för nedladdning utan lyssning vilket det också är. Han sa att det egentligen spelar mindre roll eftersom han kommer att ändra melodin.
För övrigt så hör jag direkt vad denna melodi skulle passa, i vilken scen i filmen, intro i ett album, tja vad som faktiskt. Jag själv har problem att göra någonting på den eftersom jag får en annan låt i skallen varje gång jag lyssnar på den.
Det blir nog att jag säljer den, kan göra fler andra men jag tycker om den mycket.
Tack,
Mvh Albin
Jonaz87: Lyssnade igen, var ganska okej faktiskt. :) Mvh
Ja säger ju det :) och med din röst så kommer den bli riktigt bra =) Mvh
Kick loses to punch, punch loses to knee, knee loses to elbow, elbow loses to kick
sälj sälj sälj sälj
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
albin: jag jobbar nära med större skivbolag i bl.a england och namnet säger mig tyvärr inget. det jag inte förstår är varför han erbjuder dig pengar för att du kan klinka en slinga? förstå mig rätt, han skulle kunna be nån (om han inte kan trycka på tangenterna själv) att bara spela det, så eftersom han nu erbjudit dig pengar, TA DOM innan han klinkar ner skiten själv och inte ger dig creds ;)
TKO_Entertainment : Yes, ska sälja det nästa vecka. Jag ifråga satte honom också och förstod inte riktigt varför han skulle köpa något från mig av alla andra duktiga. Men, han säger så och då får vi hoppas på det. :)