Thanx gays uppsakttas:) P.M.U stick här ifrån jag har tagit upp mitt vapen du leker galen men blir slagen utav denna albanen du sprider massa rykten om mig jag ska lämna dig i stycken ska cutta dii ryggen bäst du springer fort som en jycke för jag tycker att (ATT) det är dags (dags) lämna dessa horunger som min till min höger hand du är skam för hip hop du går sönder lätt som flip flop stick då så gör du detta svenska land jävligt solt P.M.U hit och dit stick om du är polis ditt svin du vart lämnad presis p.m.u radikal gör det jävligt bra stick da för du plastar inte endå dom lyssnar på mina låtar du blir hånad för att jag har så mkt fans att du blir hånad du dör pga utav att jag slaktade dig totalt säg till när du vill ha mer beef ditt horbarn' P.M.U jag leverar när ja invaderar spenderar inhalerar du vill ha mera så hämta flera du är klenast ajg är fetast när det gäller inom min musik jag sprid fort som hiv jag är clean när det gäller beef fuckar dom flera gånger om denna gång med hårt beton lika bra att hålla avstånd micken släpp den bitches släng er bre P står för prat best tro mina ord M för mat består av tre blge bor u som unik för min musik håller liv får brudar att skaka som om dmo hade epelesi du passar inte som viting i rinkeby dina låtar suger och får mig att spy du är liten så varför vara så kaxig jag åker limosin och d u åker svart taxi EXIILENT att du vinner över mig om att du kan föda din morsa jag gräver din grav,ta o akta på dig brushan kolla kolla kolla här är snubben jag bollar med din skalle,här är blatten dummer¨ hol takten med munnen ey slappna av sug så där duktigt som jag rappar bra är ruggig på beatset som,kändis på streesten är farlig i brachen som bilen på på isen yeaa för den som skiter i kvalite jag är så stor i bracshen om HD TV du rimmar vanligt ,som potis i landet äldre en mig men still på dagsis mannen där jag är i dag är svårt att nå på så kort tid vet snubbar som är kända men ligger off beat ny stil från pr.Ex.ta o backa sakta bak alla biches sluta snacka ja lacka bra