I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

OneUnder - Varje Gång

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-12-25 00:02

OneUnder - Varje Gång

Tjena har lagt upp lite låtar då och då, Gick tidigare under namnet "Rääk".. Men kände att det var dax att byta! Denna låten har jag mixat lite speciellt många kommer nog klaga på dålig mixning i reffen men det är så jag vill ha det! Handlar inte om att jag inte kan mixa! Har även lagt så att verserna är låga för jag gillar det!

Beat : Vtz
Text : Jag
Mixning : Jag som sagt!

Låten:
http://www.speedyshare.com/721674509.html

Komentera nu whoa, blir lika glad för posetiv som negativ, kan ju bara bli bättre!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-25 00:11

Vers 1

Tio tusen röda roser är det första du är värd//

Att du ställer upp för mej tanken att du finns där////

Ger mej varje axel som du har att gråta på//

Å du lyssnar när jag pratar för du vill förstå//

Hur mitt liv har varit hur mitt liv ska bli//

Och du tog mej rak i kragen när jag skulle ta mitt liv//

För du stanna kvar medans alexandra vände ryggen//

Och jag vet vad du känner,vad du tycker//

Å jag tänker inte motarbeta dej//

Hon är falsk fan du känner mej//

Natalie,fan ja skulle kunna springa över varje kotinent//

Efter allt som har hänt//

Skulle kunna simma genom alla världshav//

För att nå dej för å se dej glad//

Jag vill dej tacka dej för sista tiden den har varit underbar//

Och du vet att jag menar när jag säger det//

Och att mina känsler växer för dej är ingen hemlighet//

Ref//

Jag blir miljonär varje gång ja ser dej//

Jag kan köpa hela himmelriket om du ber mej//

Faller du så fångar jag, Faller jag så fångar du//

Så ja säger tack att du är du//

Vers 2//

När ja kollar på mej själv ser jag bara massa skit//

Ingen sympati//

Du har följt mej hela vägen//

Visat hela värdet//

Det man kalla kärlek såg jag helt förjäves//

Men du ändrade min syn på det//

Och du vet, när jag fick ditt hjärta blev jag hel//

Åå du sa till mej "simon ja är så lyckligast i världen ja får vara din//

Och jag svär till gud själen vändes ut och in//

Känslan som ja får när jag hänger med dej//

Får mej att vilja slänga vänner rakt väggen//

För du får mej må så bra//

Varje timma med dej känns som om ja går av//

Fan ja lovar varje man i världen skulle döda för det här//

Känlsa som jag bär//

När ja sitter på själv på rummet vil jag ha dej där//

Inget snacka om saken, du gör guld av dagen//

Och ja lovar om du ber mej dödar jag//

Jag vill se dej le babe jag vill se att du mår bra//

Ingeting kan stoppa oss här finns bara du å ja//

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-25 00:37
Seriöst komentra oxå??

2007-12-25 01:23
16 neladdningar men inte en ända komentar? Kom igen nu

2007-12-25 02:38
den va skön brushan :) du har gjort bättre men inget fel på den..

Texten , Najs faktiskt! vet hur du känner!
Beatet ,  riktigt bra val , rikigt najs fan!
Röst/flow ,  sådär du har haft bättre!!
Mixning , Kunde varit bättre det vet du!

PS: varför brusar det så otroligt mkt hos dig..:)
var ju bättre när vi hade dina grejjer här hos mig:)
Det ärför jag har mkt bättre mixbord och ljudkort tror jag!!

BIG UP BRUSH!

//KidooMusik
[email protected]
Collab? Hojjta man.. ;)

2007-12-25 02:53
Thx mannen :) ja jag ve har ju bättre detta var nåt som a slängde ihop rätt snabbt på julafton:) Hehe

Ja de stämmer nog min data är inte byggd för musik inspeling tyvärr:/

Peace man

www.myspace.com/one1under

2007-12-25 03:42
aaa den va helt okey fan, men jag tror att ni kunde gjort bättre på den faktist.. beatet va rätt soft !
Pz!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2007-12-25 03:46

Tackar:) Ja allt går ju alltid att förbättra, men vet inte kände för att ha mixningen så här! Vet inte vrf men men! Thx iaf:)

2007-12-25 14:19
skön låt mannen

2007-12-25 15:04
tackar:) Kom igen folk mer?

2007-12-25 15:20
texten va soft men lite konstig (?) ja säger inga namn säger du i början sen förklara du att de är "natalie"
men man ska inte bedöma efter det :)
ja tycker den va helskön, fin text, fint flow.

keep it up

2007-12-25 15:21
du har skön röst. och texten e bra. och jag förstår vart du vill komma med flowet men du kommer tyvär inte riktigt ända fram. men deliveryn e fin. men mixningen gillar jag inte. förstår även där exakt vart du vill komma med mixningen men du lyckas inte hela vägen.

sen så påminner den här låten och sättet du gör de väldigt mycket om fronda i mina öron.
du försöker imitera hans flowe upplägg och mixning. och det e väl ok med de. men du kommer tyvär inte ända vägen fram....
och vist du kanske inte försöker imitera fronda men enligt mina öron känns de så på hela låtupplägget.

men de va en ok låt inget jag kommer spara.

men kämpa vidare och tänk änu mer och försök att hitta ditt sätt å rappa ditt sätt å mixa.. hitta bara början på rätt väg våga gå den så kanske just den vägen leder dej rätt. för du e en bit på väg men långt ifrån målet...

/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-12-25 15:47
Lilldanne P17 jag vet märkte det efteråt, men hade ingen lust att gå tillbaka och ändra:) men du säger det själv inget att döma låten för! Tack skönt att du diggar iaf!

Tack mats, skön att du är ärlig det är det jag är ute efter! Jag vet, har hört att ja påminner om fronda i sättet och det är ofrivilligt men har i stort sätt diggat han sen ja va 12 el nått så det beror nog på det:) Men kul att du förstår vart jag vill komma! Tackar

Kom igen whoa mer?

2007-12-25 16:46
Kortfattat! , riktigt skön!

2007-12-25 17:01
Haha skoj att du gillar :)

Kom igen folk mera komentarer!!!!!

2007-12-25 18:35
Kom igen nu förfan komentera whoa??????

2007-12-25 18:44
riktigt dåligt försök till att baita fronda rakt av.

+ uppa inte tråden hela tiden, kommentarer kommer.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !

2007-12-25 18:58

hahah okej :)

nää gör va jag vill

2007-12-26 02:17
Fan över 40 nedladdningar å typ inga komntarer?

2007-12-27 01:22
jaa du rääk :) Jag tycker faktiskt att du lyfter dig för varje låt du gör. Du har greppat reffen skönt. Låter som att du leker lite mer med röster och betoningar i bakgrunden vilket jag gillar! Texten är som vanligt bra, och perfekt val av beat. Det som jag gillar mindre är ju mixningen, men det var ju sagt här innan i tråden så det vet du ju. Och likheter med Fronda kan jag inte kommentera eftesom jag inte hört något med honom. :D men det är ju skön låt att lyssna på så vem bryr sig, det är ju det som egentligen betyder något endå. fortsätt i samma riktning!
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.

2007-12-27 01:24
Fan va skönt att höra marcus:) Jag blev faktikst riktigt nöjd med denna:) Ja men jag inte vrf men ja tyckte mixningen va skön:)

Tack

2007-12-27 02:48
Taigt!

Låter bra, inga större flowmissar fast din låt "my life" var snäppet vassare!
hej..

2007-12-27 02:49
hehe okej tack så mkt ännu engång peace