KRB - Broderskap del 2.mp3
Här är andra delen av Broderskap! Lyssna och njut! Diggas det så droppa en comment. Skulle vara kul ifall någon tog sig tid att utrycka sig till låten!
Vers1 - KRB Reff: KRB Vers2 - KRB Reff: KRB Vers3 - KRB Mixning: Marviino
KRB - BRODERSKAP DEL 2.mp3 (VÄNSTERKLICKA) ----------------------------------- Vers1. okej lyssna nu, jag vill förmedla en sak den saken som jag hade, saken som jag inte har kvar det var nån som tog den, kommer jag nånsin få tillbaka samma känsla som jag hade den gånge då du vaka över mitt liv, yah du var min skyddsängel men du försvann och lämna mig på dödsbädden kommer jag någonsin kunna ge tillbaka allt du gjort för mig vill ha tillbaka samma känslor, dom jag hade med dig det kan bli svårt, för jag vet inte vart du bor du ligger kvar under ytan, detta är min saknad fast i ord 3 månader har gått, men du lever i min själ fan jag saknar dig så mycket, jag vill ha dig i min värld vi har haft det svårt, tänk om du skulle varit här och löst alla problem, sen gått vidare på vår färd en enda lycklig familj med hoppet om att lyckas utfärda detta liv, med stolhet och med lycka
REFF!x2 För du va en av dom som kunde förstå hur jag kände Och plötsligt berättade du exakt vad som hände Jag skrattade bara för jag Trode att du drev Men det vissade sig att jag hade helt fel
Vers2. Jag trode att jag aldrig skulle få se dig mer Och nu har det snart gått ett helt år Men alla minnen vi delade det känns som igår Jag vet att Våran vänskap är inte ännu över så det är Bara att du ringer din bror när du behöver dagen har varit lång, allt har varit skit larvigt sagt, men jag gjorde det med flit. gråter mig till sömns. ingenting är som förut. vill börja ett nytt liv som inte har ett slut saknar dig för mycket. kan jag hålla ut? mitt hjärta är svart och du kallar mig för sjuk du sket i mig totalt och du vände ryggen till. mitt hjärta brinner upp, på din sletna grill Jag minns till och med när vi träffades första gången Och vad vi lyssnade på, jag kan gråta till den sången Jag vill inte minnas, men jag vill inte glömma dig heller Det går inte att sluta tänka när minnena bara väller
REFF!x2 För du va en av dom som kunde förstå hur jag kände Och plötsligt berättade du exakt vad som hände Jag skrattade bara för jag Trode att du drev Men det vissade sig att jag hade helt fel
Vers 3 Dagarna går i glömska så jag glömmer sakta vem jag är Och dömer andra människor för jag vill riva den barriär Som bildats i min tillvaro dagar då jag inte närvarat Skilda världar är en realitet och vänner stannar kvar där Sanna mina ord för det jag har kastat bort är samvetet och det ansvar jag borde känna för vänner går åt helvete Faktum kvarstår att jag inte ska skylla skiten på spriten men tiden får utvisa om jag knyter nya brodersband i livet
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
|