KRB - Det är nat i en hård stad. Välgjord
Tjenare har nyss kickat på beatet : Det är natt i en hård stad! Detta blev resultatet.
KRB-DETÄRNATTIENHÅRDSTAD ( VÄNSTER KLICKA )
Vers.1 satan vilken tajjt grej man skulle dra igång brudar shejkar ass, dansa till ming sång kissar snett på er som inte diggar min stil för vill du vara mig så kommer det aldrig att förbli du står ensam kvar utan någon melodi lägger det tajjt, jag är herren på teppan diga min stil, eller pang på röbettan detta är min skit, snart åker jag dit för du är inte som jag, du är bara en tönt socialbidragare behöver få en plats att sova på natten han inte ifrån trakten han kommer från banan frakten det blir aldrig morgon för dom sover bort hela dagen kämpar för att få mat genom att plocka potatis i hagen kämpar för sitt liv för att se det i ett perspektiv har problem i skolan för killen sitter med eppelepsi. så ta det lugnt i livet och försök ta det lilla klivet för en vacker dag så blir du drabbad av hivet Vers.2 saker och ting har aldrig varit sig lik efter alla problem vi har haft har det skapat panik en rädsla finns i magen som jag hoppas någon kan stoppa för om någon orkar göra det så slipper ni se han hoppa drabbad av abstinens för att få detta överstökat sjukdomar har spridits och senaste året har det ökat han sitter på perongen desperat utav cola han har slutat med droger men han går på anabola han börjar se positivt på sitt liv för han vill inte ha hiv för om han skulle ha fått det så skulle han dödat sig med en kniv han vandrar långsamt mot tåg perongens ände han går ner på alla fyra och ber till sin själsfrände förlåt för allt jag gjort och han tog tag på kanten sagan tar slut och det skrivs rest in peace i tanken.
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
|