Magna - Allting Är Sant -(Relaxed)-
Shuuue! Drog en liten låt här till min flickvän nu när de snart e jul och allt :) försökte lägga i så mkt känslor i de som möjligt inte glatt men lugnt och sansat.. inte gjort de tidigare så de va första gången me denna stilen typ.. när ni nu tankar låten så lägg en kommentar om den och gärna lute kritik också så blire super:)
Beat: Nån av kaggen gamla freebeats.
Rap: Magna
Mix: inte den bästa men de går :)
Tanka Låten Här: -> <3 <-
Text:
jag öppnar mina ögon o känner att de e nåt som hänt// de pirrar i min mage ska berätta vad min vän// jag hade blivit kär och förälskad i en person// nyvaken som jag var låg jag bara där och log// sommaren var nu kommen och solen lyste in// väckte dig med en puss för du va så jävla fin// för där va hon den jag ville dela mitt liv med// perfekt och va mina sårs botemedel// tiden går o de e du o jag tillsammans// o de e bara vi som gäller och ingen annan// jag vill ha dej nu jag vill ha dej imorron// kom o sätt dej närmre för kärlek finns de gott om// jag saknar dej hela tiden nu när du e borta// jag e bara bara din tills hjärtat slutar dunka// jag vet de e verkligt men de känns som en dröm// för du perfekt jag älskar dej sandra hederström//
ref: sakerna du säger dom sitter alltid kvar// de kvittar va du gör så e du lika underbar// du lyser upp minn dag som ingen annan kan// ta vara på de jag säger för allting e sant//
baby du vet du e allt som jag haaaar de kvittar va du gör så e du lika underbar// du lyser upp minn dag som ingen annan kan// ta vara på de jag säger för allting e sant//
vers2 greppar taget om din hand o känner din värme// fjärilar i magen o lyckligast i världen// du kom o tände lågan som aldri kommer slockna// för har inga bekymmer mer dom är nu borta// o jag kommer hålla hårt och aldrig lossa greppet// för jag önska mej nåt bra men du e fan mkt bättre// för jag har stora krav o de e sjukt att de e du o jag// varje dag så jag kmr ihåg när du sa// (jag älskar dej) o jag kunde verkligem inte fatta men de va sant// de e därför jag ler kanske ibland från ingen stans// jag hoppas att du känner detta som jag ger dej nu// för baby den som fyller mina krav de är bara du// jag klappar dej på kinden o pussar dej på munnen// o jag tänker att nu är du äntligen funnen// jag vet de e verkligt men de känns som en dröm// för du perfekt jag älskar dej sandra hederström//
HATA ELLER ÄLSKA pce n out / Magna
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
|