Nikko - Står stolt kvar (med Predika)
Ny låt! Jävligt länge sen jag la något nu, men ge gärna kritik så jag kan göra de bättre till nästa gång... Vers:Nikko Reff:PredikaLÄNK EXTRALÄNK Kom ihåg nu whoa, va fan inte så jävla slöa ge lite kritik! Pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kom igen nu whoa!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker låten var stört skön faktis , men du borde ha gjort fler bars o iaf 2st verser, typ .. Reff 1vers reff 2vers reff ..
100procent
showcase: Tack så mycket :) jo jag tänkte på det men det vart så jävla sent på natten så jag orkade inte skriva ihop mer, kanske bygger på den någon gång i framtiden :) men tack iaf! Peace
Kom igen nu whoa förfan!
Nerladdad 15 gånger o 1 kommentar? vafan äre här whoa!
Fuck whoa!
Producent
2007-12-19 17:04
bra flow och skön röst, gillar dock inte reffen alltför mkt, men det kan ju vara smaksak =) annars, good work =)
dom säger att jag kan göra beats...
hehe! jaa jag måste säga att det är det bästa jag hört från dig hittills myan!
Benne_: Thanks man själv tyckte jag predika la reffen nice menmen. PeaceSöderstylish: Tack så mkt man :) de värmer, kommer nytt shit snart ;) Pz
nice nikko! du skulle gjort den längre (= big up (Y)
keke han kan
Tycker de lät fett bra! , Kan ju svära på att du blir bättre och bättre för varje låt du gör.. så va du än gör.. sluta inte:P Peeys mannen;)
Chickasa: Tackar yeah jag tänkte göra den längre men de vart inte så:P får tänka på de till nästa låt^^ Pz
Riktigt bra låt niklas :D.skön text skönt beat din Flow är skön du blir bara bättre och bättre ! <3. peace and love homeboy :)
antef2005: Tack som fan broe. Peace
UPPPP!!
UPPPPPPP!
UPPPPPPPPPP!
keke han kan
fett najs låt, fast den kanske borde va längre ( eller ska jag säga, gjorde låtar på 30sec innan ) aja Fett najs :) puss
Rannel: Tack så mycket:) jo jag vet att de är lite kort:P menmen sånt som händer hah^^ tack iaf Peace
Helt okej i minna öron men tycker de känns som du bara skriver någon rad som inte säger så mkt. Som du tänker det här måste rimma , o då blir raden konstig ,men annars va de bra :)
Du är fri som ett frimärke.... bläshh
Lucas: Thanks man, jo de kan nog vara sant för kl va 4 på natten när jag skrev den så jag va inte så kvick i skallen ^^ men tack iaf :) Peace
upp för denna whoa !:)
Du är fri som ett frimärke.... bläshh
Yeah kom igen nu whoa vill ha kritik !
Uppar för sista gången nu!
nice nice :) när gjorde ni den här?
KaDz var namnet
Tack så mkt:) de va nån dag förra veckan tror jag ^^ eller dag mitt i natten var de menmen:P hehe
hmm men vafan den var nice alltså
KaDz var namnet
Hehe tack så mycket kadir :) vi får köra nå snart du o jag ;) Peace
fan va bra gubben. :)
Lillehoé är bäst !<3
izen_: Tack så mkt gumman :)
Låter bra Nikko:) Fan du lär ju komma hem till mej fler gånger å kicka brushan nu när jag fått till allt ljud å sånt faen:D Call me baby,puss
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
_Lillebror_: Thanks brow :) de e klart jag ska ;) du kan ju komma till mig också nån gång tycker jag:P Men jag ringer dig nå, Pöss