KoDd och Priest Ft. MoP-Last time we kiss
jag hooka upp allt över msn ;D Rapp: KoDd och PriestSång: Martina och PetraMixning: KoDdBeat: Icetailhttp://www.speedyshare.com/784281460.html tanka och droppa en kommentar ;D
Hej hej hej hemskt mycket hej
Good work martina o petra..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
hehehe TAck ;D
Kodd lägger det mycket bra, inga missar lr liknandeMartina och Petra sjunger ju riktigt fint :)Priest är cp nice på Engelskan, killen e grym. Kan bli nåt stort. Beatet va soft å mys :D Finns inget å klaga på, denna låten va tjock mannen 9/10
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
tack joltarn hehe ;D vill se dig längst fram i publiken på nyår då ;D komigen kommentera nu då upp whoa
Tack för kommentarerna! Upp nu
Smilband :P
Tack för att ni har lyssnat och lagt ett ord! Upp!
Är du go i hela huvvet eller?
riktigt bra jobbar kompisar..!!! Kodd har man hört förut och han lägger det som vanligt FETT.....dom andra hör jag första gången och jag kan fan inte klaga på nånting.....sååå fett....fortsätt
tack tzaki ;D
ja första gången jag hör nån av er, men här kommer min kommentar då till er alla, KoDd: skön text, nice delivery! men nånting saknas iaf, den där "Go" känslan, men annars är det fett nice, skön text, Priest: Skön engelska, du har den där "Go" känslan som behövdes, du la det fett nice, fett skönt, nice text nice delivery, fan top!. Martina&Petra: ni va skön, perfekt känsla, låter fortfarande lite konstigt, "som sakt, är inte bra på Sång" :P diggar fortfarande grejjen ;) som sakt första gången jag hör nån av er, och måste säga att ni ska köra på :) Till Betyget dåra :) 9/10 får ni av mig, Diggar denna Keep the Spirit up!
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
hahah tack så mycket ;D
Tack så jävla mycket och big up KODD och M&P!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
ingen fara ;) Peace,!
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
yeah händer samma för mig? måste vara nått fel på speedy :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe konstigt :s
upp whoa
DEt är fel på speedy skaffa något annat bra
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Promotor
2007-12-13 05:49
Får felmedelande när jag ska spara ner den...
Kom igen nu Whoa Upp!
Smilband :P
upp whoa
Upp upp Mot SHERWOODBERGEN? : )
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
üpp whoa
Upp!
grymmt bra låt,både lägger det tight
UPP! whoa!;D
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
tack ;D fan Priest är fan tung !!!! tycker whoa borde hålla ögonen på han i framtiden!
sant som fan där,PRIEST har en grym röst,grymt flow,grym inlevelse och dessutom är han grym på engelska,han skulle lätt kunna bli en utav sveriges bästa!om han inte är det redan.....men som sagt,tror du skulle slå utomlands!,skicka matrial till nått skivbolag i usa,för det är bätttre å bli upptäckt där ;)
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
Håller med där oxå :)... UPP!
Asso reffen ger mig gåshud ! KoDd big up, bra versPRIEST: Har aldrig hört dig förr.. men shit vad du överaskar (Y) päyyss
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
Tack för de oerhört varma orden! Det värmer något oerhört. Tack som fan! Jag blir helt stum när jag läser. TACK!
sången e ju katastrof.. priest tung som vanligt din engelska e grym pce n out
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
hehe upp whoa
upp whoa
lät faktiskt soft detta! en av dina bättre låtar jag hört me dig kodd. soft faktiskt! priest gör de riktigt bra i denna, tror inte jag hört en dålig låt me dig faktiskt!? haha :P bra iaf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
heheh tack durlind
thanks!
En skön låt. KoDd: har aldrig hört dej förut tror jag, du va halvskön du skötte dej bra faktiskt. men det e den där extra lilla gnistan som saknas i din delivery och flowe. du har en hyffsat snygg delivery och ett någorlunda soft flowe, men den som jag tycker saknas e den här kärleken och glädjen man brukar få fram om man verkligen tycker det e kul och spela in. och det e inget man kan öva upp den hörs bara om man verkligen älskar att kicka och inte tvivlar. men du kommer nog få den kännslan. och vist de kanske låter lite flum flum de jag säger, men den känslan och kärleken hörs faktiskt igenom om man verkligen älskar de man gör... Reffen: Nja de här va inte riktigt min kopp av te. dom sjunger lite lamt och det e inge tryck i sången man får inte fram någon känsla i de dom sjunger. de låter mäst som de tvingar fram orden.. och mixningen på reffen va inget jag tyckte om. de va absolut inte någon dålig mix men jag gillar den inte bara den svajar för mycket och försämrar tjejernas röster... Priest: Så där ja så ska en sockerkaka bakas, du e grym. du har de mesta en rappare ska ha. har inte ru rappat på svenska tidigare? för om det e du så har jag inte gillat dej riktigt på svenska. men på engelska dödar du folk med ditt sätt.. Du kanske inte har den vassaste deliveryn och absolut inte de vassase flowet men det e någonting i din röst., i dina texter och i sätter du skickar ut orden. bakom dina rader finns de 100% kärlek till de du gör du älskar de här. och det hörs igenom och det e de som e din styrka. du e grym helt enkelt /Mats (Ni får ursäkta om det e stavfel)
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Tack så jättemycket Mr- Banditen! Ja, du har så rätt i allt du säger om jag verkligen älskar det här. Tack, tack och tack igen.
Mr-Banditen a jag var lite halv slö när jag spela in kan nog bero på det :) men fan Tack föer kommenteraena det va fett nice upp whoa
Kodd, Big up! : )
Det enda jag har att klaga på är lite på reffen och på beatet Inget tryck i sången som banditen sa och beatet är mest en smaksak jag diggar det inte bara men det lätt fett ändå från era sidor :)
tack ;D
upp whoa sov inte på den här!
Tack för att ni har kommenterat, det är kul. Detta var faktiskt det första Petra och jag har gjort och det är som jag ser lite blandade åsikter men vi tackar och bugar för allt! Kom gärna med mer! Förklara också vad vi kan bli bättre på om det är något ni hittar som är hel tokigt som vi gör.
Keep this 1 up now Whoa!
BREAH BREAH!! PRIEST SLÄPPER IGEN! damn du har huvudet i allt nu förtiden (vilket som är bra) du är tung.
hehe :P
Ni andra va också bra , glömde nämna det :) men damn priest du e off da shiiiizaaaaaiiiii
tack